کد خبر: 12470
1403/05/13 - 13:27


شهردار زنجان :

معارضان مخابراتی و آبی شهیدان کریمی می‌تواند موجب طولانی شدن پروژه شود

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه پروژه شهیدان در همه جبهه‌ها فعال و در طول مسیر معارضان تاسیساتی دارد، گفت: معارضان مخابرات و خطوط انتقال آب باید هر چه زودتر رفع شوند چرا که در روند اجرایی پروژه تاثیرگذار و موجب تطویل آن می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  شهردار زنجان با تاکید بر اینکه پروژه شهیدان در همه جبههها فعال و در طول مسیر معارضان تاسیساتی دارد، گفت: معارضان مخابرات و خطوط انتقال آب باید هر چه زودتر رفع شوند چرا که در روند اجرایی پروژه تاثیرگذار و موجب تطویل آن میشود.

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان طراحی و اجرا بودن قرارداد مجموعه پروژه شهیدان کریمی را یادآور شد و اظهار کرد: دلیل این نوع قرارداد تسریع در آغاز روند اجرایی آن بود والا طرح مطالعاتی پروژه حدود یک سالونیم زمان نیاز داشت که در آن صورت هم تضمینی برای وجود نداشتن معارضان تاسیساتی و سایر مشکلات نبود.

شهردار زنجان با بیان اینکه بیشترین دلیل تاخیر در پروژه شهیدان کریمی معارضان تاسیساتی مسیر است، افزود: وقوع مشکلات اینچنینی در پروژههای شهری امری متداول است چرا که پروژه در 2.5 کیلومتر از شهر در حال اجرا است.

وی همراهی دستگاههای خدماترسان را در حد توان یادآور شد و گفت: پل مدیریت با خط اصلی انتقال فاضلاب و خط انتقال 63 کیلو ولت که هماهنگی قطع برق و خاموشی ماهها زمان بود تا بتوانیم زیرسازههای مدفون را آغاز شود از جمله مشکلات بود.فیروزفر با تاکید بر اینکه پروژه از سهراه امجدیه تا پل ثمین با معارضات تاسیساتی درگیر است، ادامه داد: کار در دو جبهه پل ثمین به دلیل وجود خط انتقال آب هنوز آغاز نشده است، هر چند مسوولان خدماترسان در حد توان همکاری میکنند.

شهردار زنجان با درخواست از شرکت مخابرات برای تسریع در کار گفت: حجم انبوهی از معارضان مخابراتی در طول پروژه شهیدان کریمی وجود دارد که نیاز به توجه دارد چرا که اجرای پروژه را تحت تاثیر قرار میدهد.وی تاکید کرد: با انتقال لولههای آب فاضلاب و جابهجایی تاسیسات مخابرات روند اجرایی پروژه سرعت میگیرد.

فیروزفر با تاکید بر اینکه پروژههای شهیدان کریمی در همه جبههها فعال است و پروژه شهید پیرمحمدی جلوتر از پیشبینی مد نظر حرکت میکند، ادامه داد: در میدان سپاه رمپ جهتی زودگذر در حال ساخت عرشه است و یک سازه حجیم و شمعهای متعدد و فونداسیون عظیم و حجیم نیاز دارد.شهردار زنجان افزود: در پل مدیریت از 750 شمعی که باید اجرا میشد 250 شمع ساخته شده و کندروها در دست احداث است هر چند معارضان تاسیساتی هم دارد و شهروندان در ماههای پیشرو روند قابل توجهی از پیشرفت کار را مشاهده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه محتملترین پروژه برای زیر بار ترافیک رفتن را در آینده نزدیک حدود چهار ماه، رمپ جهتی میدان سپاه اعلام کرد و گفت: این پل با حمل قطعات حجیم و نصب در عرشه تکمیل میشود که حمل آن به دلیل بار ترافیکی نیاز به اخذ مجوز خاص دارد. که اگر بتوان دو مورد را به صورت روزانه حمل کرد تا سه ماه آینده عرشه تکمیل و با صرف زمان یک ماهه برای تکمیل سایر امور از جمله آسفالت محور در چهار ماه آینده زیر بار ترافیک میرود.

فیروزفر تاکید کرد: بهرهبرداری از پل میدان سپاه در چهار ماه آینده نیازمند فراهم بودن شرایط از جمله درست و طبق برنامهریزی جلو رفتن فاکتورهای مورد نیاز است و ایجاد اختلال در امور موجب تطویل پروژه میشود.

منبع/ فارس

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانشهیدان کریمیشهرداراتمام پروژه
sedayezanjannews.ir/nx12470


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»