کد خبر: 12513
1403/05/17 - 12:47


رئیس پلیس فتا زنجان خبر داد:

توصیه های پلیس فتا به زائران اربعین حسینی(ع)

رئیس پلیس فتا زنجان با توجه به نزدیک بودن پیاده روی اربعین حسینی(ع) و افزایش سفرهای زائران ایرانی به کشور عراق و کربلای معلی توصیه‌های مهمی را به زائران اربعین گوشزد کرد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس پلیس فتا زنجان با توجه به نزدیک بودن پیاده روی اربعین حسینی(ع) و افزایش سفرهای زائران ایرانی به کشور عراق و کربلای معلی توصیه‌های مهمی را به زائران اربعین گوشزد کرد.

 سرهنگ "سید احمد موسوی" رئیس پلیس فتا زنجان گفت: زائران اربعین حسینی در طول سفر حتی الامکان از وای فای عمومی استفاده نکنند و بلوتوث، شیریت، و هرگونه نرم افزار ‌تبادل داده را خاموش و غیرفعال کرده و از دریافت فایل از این طریق خودداری نمائید چرا که احتمال آلوده بودن این فایل‌ها به نرم افزارهای مخرب و جاسوسی وجود دارد.

این  مقام انتظامی گفت: انتخاب رمزهای عبورقوی و پیروی از الگوهای رمزنگاری مناسب یکی از مهم ترین راه های پیشگیری از سرقت اطلاعات است چراکه در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن، سارقان به راحتی نتوانند به اطلاعات دست یابند.

وی تاکیدکرد: کاربران قبل از سفر حتماً حافظه گوشی را خالی کنند، عکس و کلیپ شخصی و خصوصی خود را از گوشی‌ها بر روی حافظه‌های جانبی منتقل کرده و حتی الامکان گوشی خود را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانند.

سرهنگ موسوی گفت: شهروندان به هیچ وجه اطلاعات مالی همچون اپلیکیشن های بانکی و کاری را بر روی گوشی خود ذخیره نکنندودر صورت داشتن چنینی فایل‌هایی حتماً قبل از سفر، این اطلاعات را از گوشی هوشمند پاک کرده و ازالگوهای رمزنگاری مناسب رمزهای عبور قوی استفاده کنید.

رئیس پلیس فتا زنجان خاطر نشان کرد: زائران اربعین حسینی حتی‌الامکان برای تماس و ارتباطات از پیام رسان و سیم کارت‌های داخلی  استفاده کنندو شماره‌ تلفن های  آشنایان و دوستانی را که درطول سفر به آن نیاز ندارید از گوشی خود پاک کنید، چرا که در صورت به سرقت رفتن گوشی شما، سارقان می‌توانند از این شماره‌ها سوء استفاده کرده و برای آنها ایجاد مزاحمت نمایند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناربعینپلیس فتاکربلای معلی
sedayezanjannews.ir/nx12513


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»