کد خبر: 12554
1403/05/22 - 12:42


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان:

کشف 410ميليارد تومانی خودروهای لوکس در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پی شناسایی باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی از کشف و توقیف 23 دستگاه خودرو لوکس قاچاق به ارزش 410 میلیارد تومان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پی شناسایی باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی از کشف و توقیف 23 دستگاه خودرو لوکس قاچاق به ارزش 410 میلیارد تومان خبر داد.

 سرهنگ "حسین بدری"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی موفق به شناسایی یک باند سازمان یافته قاچاق خودروهای لوکس در سطح کشور شدند.

 وی افزود: با احراز فعالیت مجرمانه این باند در قاچاق، جعل اسناد و مدارک؛ مراتب شناسایی ، دستگیری و توقیف در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

سرهنگ بدری تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه تعداد؛ 5 دستگاه خودرو لوکس قاچاق در منزل یکی از سرکرده های این باند در استان زنجان شناسایی و توقیف شد.

این مقام انتظامی در ادامه به شناسایی  و توقیف تعداد؛ 18 دستگاه خودرو خارجی لوکس متعلق به همین باند در تهران و چند استان دیگر اشاره و عنوان کرد: با اخذ نیابت قضایی این خودرو ها به مقر پلیس امنیت اقتصادی زنجان منتقل گردید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در این ماموریت به دستگیری 16 متهم اشاره و خاطر نشان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش  خودروهای توقیف شده در مجموع بیش از 410 میلیارد تومان  برآورد شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانخودرو لوکستوقیفامنیت اقتصادی
sedayezanjannews.ir/nx12554


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»