کد خبر: 12567
1403/05/23 - 13:32


فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خبرداد:

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش نوظهور در گاوازنگ زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش نوظهور توسط ماموران کلانتری 15 در ارتفاعات "گاوازنگ" زنجان خبر داد و گفت: این فرد با ایجارد رعب و وحشت و قدرت نمایی اقدام به بی نظمی و سلب آرامش مردم کرده بود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش نوظهور توسط ماموران کلانتری 15 در ارتفاعات "گاوازنگ" زنجان خبر داد و گفت: این فرد با ایجارد رعب و وحشت و قدرت نمایی اقدام به بی نظمی و سلب آرامش مردم کرده بود.

سرهنگ " داود مرسلی" اظهار داشت: در پی کسب خبر فوریتی ایجاد رعب و وحشت در ارتفاعات گاوازنگ زنجان توسط یک نفر اراذل نوظهور ، بلافاصله ماموران کلانتری 15 امیرکبیر به محا اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی لازم و تلاش ماموران انتظامی کلانتری، عامل اصلی ایجاد رعب و وحشت در محل دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ مرسلی عنوان کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی و ارجاع آن به دادسرا، فرد دستگیر شده به جهت داشتن شاکی خصوصی و هم برهم زدن آرامش و نظم عمومی با قرار مناسب بازداشت گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد : پلیس با اشراف کامل و با اقتدار در چهارچوب قوانین ، با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع می کند و از این جهت از شهروندان عزیز درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حرکات غیر متعارف از افراد را در اسرع وقت با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناراذل و اوباشگاوازنگدستگیری
sedayezanjannews.ir/nx12567


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»