کد خبر: 12645
1403/05/31 - 13:13


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد:

ایمن‌ سازی مسیر تردد زائران اربعین حسینی در زنجان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: محورهای مواصلاتی استان برای سهولت و ایمنی در تردد زائران اربعین حسینی ایمن‌ سازی شد.هر ساله در ایام اربعین حسینی جاده‌های استان زنجان پذیرای هزاران زائر و دلداده حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: محورهای مواصلاتی استان برای سهولت و ایمنی در تردد زائران اربعین حسینی ایمن‌ سازی شد.هر ساله در ایام اربعین حسینی جاده‌های استان زنجان پذیرای هزاران زائر و دلداده حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: در استان زنجان حدود ۴۵۰ کیلومتر مسیر منتهی به مرز‌های سه‌گانه کشور وجود دارد و با فرارسیدن اربعین حسینی حجم ترافیک در آنها به شدت افزایش می‌یابد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آماده‌سازی راه‌های استان برای ایام اربعین حسینی، ادامه داد: هم‌اکنون ۲۹ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی در مسیر‌های استان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

اسماعیلی گفت: در همین راستا افزون بر ۴۵۰ کیلومتر خط‌کشی و ۲.۵ کیلومتر نصب بلوک مفصلی در آزادراه قزوین - زنجان -بیجار انجام شد. وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از روشنایی نقطه‌ای ۶ رمپ و لوپ ورودی و خروجی بیجار - آزادراه زنجان - تبریز و پایش و نگهداری بستر روشنایی در مسیر‌های منتهی به مرز‌های خروجی به طول بیش از ۶۰ کیلومتر انجام شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: محورهای مواصلاتی استان برای سهولت و ایمنی در تردد زائران اربعین حسینی ایمن‌ سازی شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانراهداریحمل و نقلمرز‌های سه‌گانه
sedayezanjannews.ir/nx12645


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»