کد خبر: 12732
1403/06/13 - 12:35


فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خبرداد:

زندان پایان سارقان سیم و کابل

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری دو نفر سارق سیم و کابل خبر داد و گفت: متهمان به سرقت بیش از 150 فقره سیم و کابل اعتراف کردند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  سرهنگ "داود مرسلی" فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: با وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان زنجان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کوپ های تابعه قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری 13 شهید رجایی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، موفق به شناسایی خودرو و احراز هویت سارقان شدند .

سرهنگ "مرسلی" تصریح کرد: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به 152 فقره سرقت سیم و کابل اعتراف و بیش از 150 متر سیم کابل نیز از آنها کشف گردید که با نظر مقام قضائی سارقان دستگیر شده روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در خاتمه با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاندستگیری سارقسیم و کابلاحراز هویت
sedayezanjannews.ir/nx12732


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»