کد خبر: 12747
1403/06/17 - 10:4


رئیس اتاق اصناف زنجان خبرداد:

آغاز طرح هر فروشگاه یک نمایشگاه در زنجان در آستانه شروع سال‌ تحصیلی

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: طرح هر فروشگاه یک نمایشگاه از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر ماه اجرا می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سجاد مقدمی رئیس اتاق اصناف زنجان اظهار کرد: طرح هر فروشگاه یک نمایشگاه با مشارکت فروشندگان حوزه کیف، کفش، لوازم‌التحریر و اتاق اصناف اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس ۳۰ فروشگاه در زنجان مجری طرح هر فروشگاه یک نمایشگاه خواهند بود، گفت: این طرح برای نخستین بار و همزمان با آغاز نمایشگاه پاییزه در تمام قسمت‌های مختلف شهر اجرا می‌شود که در قالب آن فروشگاه‌های مجری در نقاط مختلف شهر نسبت به عرضه کالا اقدام خواهند کرد.

مقدمی با اشاره به این مطلب که برگزاری نمایشگاه توسط اصناف استان می‌تواند در کنترل بازار نقش مطلوبی ایفا کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از شهرستان‌ها فاقد فضای مطلوب جهت برگزاری نمایشگاه هستند، می‌توانند از تخفیفات «هر فروشگاه یک نمایشگاه» استفاده کنند

وی گفت: در این طرح مکان‌های هدف از قبیل برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عمده‌فروشان بر اساس معیارهای خاص تعیین و نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی اقدام می‌شود.

او گفت: اتاق اصناف با عملکرد میدانی و حضور در صحنه، سعی در فراهم کردن بستری مناسب برای شهروندان و همچنین اصناف داشته و در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناصنافلوازم‌التحریرمهرماه
sedayezanjannews.ir/nx12747


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»