کد خبر: 12752
1403/06/17 - 15:26


مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبرداد :

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۲۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افراد مستمری‌بگیر و گروه‌های دریافت‌کننده چرخه خدمات از بهزیستی را جزو جامعه هدف بهزیستی که می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده کنند، برشمرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون تسهیلات اشتغال‌زایی به بیش از 200 نفر از مددجویان پرداخت شده است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل بهزیستی استان زنجان افراد مستمریبگیر و گروههای دریافتکننده چرخه خدمات از بهزیستی را جزو جامعه هدف بهزیستی که میتوانند از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند، برشمرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون تسهیلات اشتغالزایی به بیش از 200 نفر از مددجویان پرداخت شده است.

روحالله خدابنده لو، مدیرکل بهزیستی استان زنجان اظهار کرد: بهزیستی دررابطهبا اشتغال جامعه هدف خود تسهیلگری میکند و سالانه بودجهای برای اشتغال مددجویان زیرپوشش به بهزیستی استان زنجان اختصاص مییابد که از طریق بانکهای عامل استانی و با معرفی ادارات بهزیستی شهرستانها به مددجویان پرداخت میشود.

وی افراد مستمریبگیر و گروههای دریافتکننده چرخه خدمات از بهزیستی را جزو جامعه هدف بهزیستی که میتوانند از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کنند، برشمرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون تسهیلات اشتغالزایی به بیش از 200 نفر از مددجویان پرداخت شده است. 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه توجه به نیازهای شغلی و مساعدت در ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی یکی از ضروریات اجتنابناپذیر است و باید موردتوجه دستگاههای مختلف قرار گیرد، افزود: ایجاد استقلال مالی، فکری و اشتغال مددجویان، نیازمند همکاری و تعامل بیشتر بانکها و دستگاههای اجرایی است تا بستر لازم جهت توانمندسازی این گروه ایجاد شود. 

خدابنده لو تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی صرفاً به مددجویان نیازمند بیکار جویای کار در رده سنی اشتغال 18 تا 60 سال بهشرط عدم از کارافتادگی، عدم محدودیت ذهنی و اعصاب روان شدید با ارائه مدرک فنی حرفهای و جواز کسب قابلپرداخت است.

وی یکی از دلایل عدم موفقیت جامعه هدف در ایجاد کسبوکار، کاریابی، حفظ و پایداری شغل را، مربوط به آمادهسازی شغلی عنوان کرد و افزود: بهزیستی به دنبال این است که با اجرای برنامههای مختلف حمایتی، آموزش راههای نوین کسبوکار، بازاریابی و... زمینه توانمندسازی مددجویان زیرپوشش را فراهم سازد.

وی با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آمادهسازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت میشوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوقبگیر بخشهای دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمیشوند

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمددجویاناشتغالزاییپرداخت تسهیلات
sedayezanjannews.ir/nx12752


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»