کد خبر: 12778
1403/06/20 - 10:34


آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در زنجان

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان زنجان در قالب جشنواره «اتفاق ۴» با هدف معرفی توانمندهای و شناساندن فعالیت آنها در حوزه‌های مختلف آغاز به کار کرد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان زنجان در قالب جشنواره «اتفاق ۴» با هدف معرفی توانمندهای و شناساندن فعالیت آنها در حوزه‌های مختلف آغاز به کار کرد.

معاون امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان زنجان، اظهار کرد: جشنواره اتفاق ۴ بستری مناسب برای جوانان است تا توانمندی‌های خود را در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار به نمایش بگذارند و با حمایت‌های لازم، گام‌های محکمی در مسیر کارآفرینی بردارند.

حمیدرضا اسماعیلی ادامه داد: در حاشیه این جشنواره، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان زنجان به تعداد ۳۵ غرفه توانمندی‌های خود را در مجموعه تاریخی و خاطره‌انگیز کارخانه کبریت زنجان در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۵ غرفه به حوزه جوانان و ۲۰ غرفه نیز به جوانان دستگاه‌های اجرایی دیگر اختصاص دارند که محصولات و دستاوردهای خود را ارائه کرده‌اند.

اسماعیلی گفت: هدف وزارت ورزش و جوانان در سمن و سازمان‌های مردم‌نهاد تسهیلگری و معرفی فعالیت‌های بیش از بیش آنها به عموم مردم است.

او افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، با اختتامیه این نمایشگاه و جشنواره اتفاق ۴ با حضور مسئولان کشوری از ۱۰ سمن برتر، سه سمن شایسته تقدیر خواهند شد. همچنین از پنج غرفه‌دار برتر نمایشگاه نیز تجلیل خواهد شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسمننمایشگاهسازمان مردم نهاد
sedayezanjannews.ir/nx12778


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»