کد خبر: 12805
1403/06/24 - 13:45


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر:

اراذل و اوباش مخل نظم و آرامش در ابهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور؛ از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش مخل نظم عمومی در این شهرستان خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  سرهنگ کارآگاه "هادی نوروزی"   فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در تشریح این خبر اظهار داشت:طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد با افرادی که با ایجاد درگیری، قمه کشی و چاقو کشی باعث ایجاد رعب و وحشت و جریحه دار شدن اذهان عمومی شده بودند،پس از اقدامات اطلاعاتی و تشکیل اکیپ های تلفیقی توسط پلیس های تخصصی و یگان امداد در سطح شهرستان به مرحله اجراء در آمد .

سرهنگ نوروزی گفت: در این طرح ضمن هماهنگی قضایی تیم های تلفیقی  همزمان به چند نقطه از مناطق آلوده و پاتوق اراذل و اوباش که در سطح شهر به عناوین مختلف مبادرت به عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی و حقیقی برای شهروندان می نمودند اعزام شدند.

وی به نتایج حاصل از اجرای این طرح اشاره کرد و افزود:به یاری خداوند متعال همکاران موفق به دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش نوظهور و کشف تعدادی سلاح سرد از آنان شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناراذلامنیت اجتماعیشهرستان ابهر
sedayezanjannews.ir/nx12805


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»