کد خبر: 12807
1403/06/24 - 13:57


یکی از اعضای شورای شهر زنجان اعلام کرد:

آسفالت کوچه‌ به سفارش یکی از اعضای شورا!

عضو شورای شهر زنجان گفت: در یکی از کوچه‌های شهر زنجان پس از اقدامات عمرانی صورت گرفته یکی از اعضای شورای شهر دستور داده است، این کوچه مجددا و به صورت کامل آسفالت شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: عضو شورای شهر زنجان گفت: در یکی از کوچه‌های شهر زنجان پس از اقدامات عمرانی صورت گرفته یکی از اعضای شورای شهر دستور داده است، این کوچه مجددا و به صورت کامل آسفالت شود.

سعید نجفی عضو شورای شهر زنجان در گفت‌و‌گو با صدای زنجان اظهار داشت: در یکی از کوچه‌های بن بست در کوی سعیدیه واقع در روبروی بیمارستان امام حسین (ع) پس از جدول‌گذاری و لگه‌گیری مجدد اقدام به آسفالتریزی شد که سوالاتی برای شهرداری و شورا ایجاد کرد.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه پس از بررسی مشخص شد یکی از اعضای شورای شهر دستور داده است این کوچه مجددا و به صورت کامل آسفالت شود، بیان کرد: این اقدام عضو شورای شهر جای تامل دارد.

وی با اشاره به اینکه نظر بنده این است که اگر قرار است کوچه‌های عریض یا کم‌عرض شهر آسفالت شود باید برای همه کوچه‌ها این اتفاق بیفتد، بیان کرد: این حق مردم است چرا که بسیاری از مردم ساعت‌ها در شورا و شهرداری برای پیگیری درخواست آسفالت‌ریزی خیابان خود حضور می‌یابند.

نجفی با اشاره به اینکه طبق اولویت‌بندی در شهرداری موضوع آسفالت‌ریزی با اولویت خیابان‌های اصلی شهر است، تصریح کرد: خیابان‌های اصلی شهر کار برای انجام دادن زیاد دارد و در این مسیر فعالیت زیادی باید انجام شود.

عضو شورای شهر زنجان با طرح این سئوال که این عضو شورا با چه عنوان و با چه هدفی اقدام به صدور این دستور کرده است، بیان کرد: در کوی سعیدیه واقع در روبه‌روی بیمارستان امام حسین(ع) حفاری آب و فاضلاب انجام شده و روکش آن انجام نشده بود در حالی که روکش حفاری‌ها که وظیفه شهرداری بوده، انجام نشده با چه عنوان این کوچه آسفالت‌ریزی شده است؟

وی با اشاره به اینکه شورای شهر پیگیری مکرر برای رسیدن به علت این اقدام داشت که پیمانکار اعلام کرد عضو شورا به من دستور داده است، عنوان کرد: در حالی که این موضوع در اختیار وی نبوده و دخالت در امور اجرایی محسوب می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه در کوچه‌هایی که وضعیت آسفالت نامناسب است باید عکس گرفته شود و ناظر محله آن را تایید کند، ادامه داد: این کوچه نه نوار حفاری داشت و جدول‌گذاری آن به تازگی اتفاق افتاده بود و لکه‌گیری هم صورت گرفته است.

 اگر سفارشی است، همه کوچهها آسفالت‌ریزی شود

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه کمیسیون عمران بازدیدی از این کوچه داشته و نیازی برای این اقدام نمی‌بیند، خاطر نشان کرد: عضو شورا برای اخذ رأی اقدام به سفارش این کوچه کرده که اقدامی نادرست است.

وی با اشاره به اینکه کدام عضو شورا این دستور را داده است؟، اگر دستور می‌دهید همه کوچه‌های بن بست آسفالت‌ریزی شود تا مردم برای یک رفع مشکل ساده اینقدر مجبور به نامه‌نگاری نشود، تاکید کرد: این حرکت حیف و میل بیت‌المال است بنده به عنوان کارشناس عمران و رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان به مدت 3 سال نیازی به این موضوع نمی‌دیدم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآسفالت‌ریزیاولویت‌بندی شهرداریکمیسیون عمران
sedayezanjannews.ir/nx12807


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»