کد خبر: 12841
1403/06/28 - 11:12


مدیر کل ثبت احوال زنجان خبرداد:

پیشرفت ۷۹ درصدی طرح سببی و نسبی در استان زنجان

مدیر کل ثبت احوال زنجان با اشاره به اجرای طرح سببی و نسبی در استان گفت : این طرح با پیشرفت ۷۹ درصدی در استان در حال انجام است که با اتمام این طرح خدمات خانوار محور بصورت سهل و آسان به مردم ارائه خواهد شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حجت‌الاسلام جواد جعفری، نماینده مجلس خبرگان امروز با حضور در اداره کل ثبت‌احوال استان زنجان با مدیرکل ثبت‌احوال زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار مهدی ژاله چیان، مدیرکل ثبت‌احوال زنجان ضمن قدردانی از حضور ایشان، از اقداماتی که در راستای الکترونیکی شدن خدمات در سال‌های اخیر در ثبت‌احوال انجام شده مطالبی را بیان کرد.
مدیرکل ثبت‌احوال زنجان در ادامه گزارشی از اجرای طرح سببی و نسبی در استان ارائه داد و افزود : این طرح با پیشرفت ۷۹ درصدی در استان در حال انجام است که با اتمام این طرح خدمات خانوار محور بصورت سهل و آسان به مردم ارائه خواهد شد.

وی از تبدیل ثبت‌احوال استان زنجان به آزمونه طرح‌های الکترونیکی ثبت‌احوال کشور خبر داد و افزود : الکترونیکی کردن گواهی ولادت و صدور شناسنامه نوزاد در شهر زنجان و خدابنده بزودی اجرا می‌شود.در ادامه حجت‌الاسلام جعفری، نماینده مجلس خبرگان از خدمات ارزنده ثبت‌احوال استان قدردانی کرد و افزود: ثبت‌احوال استان جزو دستگاه‌های پویا، پیشرو و موفق در راستای توسعه دولت الکترونیک است.

در ادامه ایشان باتوجه‌به توضیحات و درخواست مدیرکل ثبت‌احوال در راستای پیگیری استانی و ملی دررابطه‌با تکمیل ساختمان اداری در حال ساخت ثبت‌احوال شهرستان زنجان قول مساعد دادند.

منبع/ فارس

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانثبت احوالطرح سببی و نسبیطرح خدمات خانوار
sedayezanjannews.ir/nx12841


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»