کد خبر: 12899
1403/07/04 - 13:16


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان خبرداد:

کشف کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف 11 میلیارد و 700 میلیون ریال لوازم یدکی و مواد خوراکی از دو دستگاه خودرو باری خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ "حسین بدری" رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گشت های نامحسوس در محورهای مواصلاتی؛ حمل کالای قاچاق با یک دستگاه کامیون باری و یک دستگاه وانت نیسان محرز و مراتب مراقبت و توقیف در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق كالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بعد از مراقبت پیرامونی در  اتوبان زنجان تبریز خودروهای مذکور را متوقف کردند که در بازرسی از کامیون باری تعداد؛ 27 حلقه لاستیک خودرو های سنگین و1304 قوطی نوشابه انرژی زا و 2700 رول دستمال حوله ای و از خودرو نیسان 4760 قوطی نوشیدنی خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ بدری تصریح کرد: کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را  11 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کردند که در  این راستا دو نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته، تا تحرك از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانامنیت اقتصادیکالای قاچاقلوازم یدکی
sedayezanjannews.ir/nx12899


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»