کد خبر: 12906
1403/07/05 - 13:11


مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

اعضای شورای شهر در نامگذاری معابر دقت کنند

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: صلاحیت تصمیم‌گیری نهایی و نظارت در مورد نام‌گذاری معابر بر عهده شورای نام‌گذاری است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: صلاحیت تصمیم‌گیری نهایی و نظارت در مورد نام‌گذاری معابر بر عهده شورای نام‌گذاری است.

سعید خلجی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در گفت‌و‌گو با صدای زنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به ایثارگران شهرداری با بیان اینکه این افراد سند افتخار این مجموعه هستند، اظهار کرد: یکی از سخنان رهبر انقلاب در این زمینه تاکید بر این امر است که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امیدواریم در این زمینه بتوانیم فعالیت مطلوبی داشته باشیم.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در پاسخ به سئوال صدای زنجان در مورد حواشی پیش آمده در مورد نام‌گذاری خیابان‌های شهر زنجان طی جلسه شورای شهر زنجان عنوان کرد: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبات سال 1375 نظارت بر نام‌گذاری اماکن و معابر شهری و روستایی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به شورای فرهنگ عمومی کشور سپرده است.

وی با اشاره اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور به کمیته و شورایی در شهرها و روستا محول کرده است، عنوان کرد: مصوبات شورای شهر در قالب نام‌گذاری در ابتدا به شورای نظارت بر نامگذاری اماکن شهرستان اعلام شود تا این شورا نظر خود را اعلام کند.

خلجی با اشاره به اینکه با توجه به جایگاه رفیع شهدا می‌طلبد اعضای شورای شهر اظهارنظرهای خود نهایت دقت را داشته باشند، اضافه کرد: سعی شود در سایه وحدت و همدلی و مشارکت عمومی و توجه به خواست مردمی در زنده نگه داشتن یاد شهدا مصر و ثابت قدم باشیم.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان اولین مرجعی که مرجع نامگذاری معابر شورای شهر با توجه به اختیارات خود است، بیان کرد: تصمیم نهایی با اعضای کمیته نام‌گذاری است.

وی عنوان کرد: ضمن احترام به نظر اعضای شورای شهر، صلاحیت نظارت و تصمیم‌گیری نهایی در مورد نام‌گذاری معابر بر عهده شورای نام‌گذاری است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانشورای شهرنام گذاری معابرمرجع نامگذاری
sedayezanjannews.ir/nx12906


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»