کد خبر: 12923
1403/07/07 - 13:52


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

راز قتل ، در پرونده فوت مشکوک بر ملاء شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با تلاش كارآگاهان پلیس آگاهی زنجان ، پرونده فوت مشکوک ، قتل از آب در آمد و قاتل شناسایی و دستگیر شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با تلاش كارآگاهان پلیس آگاهی زنجان ، پرونده فوت مشکوک ، قتل از آب در آمد و قاتل شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه  "محمد علی آدینه لو"رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در این رابطه اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره فوت مشکوک خانم 19 ساله ، پرونده به منظور رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی تصریح كرد: کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با انجام اقدامات اطلاعاتی ، فنی و پلیسی پرده از راز این قتل گشودند.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اعلام ادامه داد : با تلاش کارآگاهان متهم مرد 26 ساله با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و در تحقیقات تکمیلی به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

آدینه لو در پایان خاطر نشان کرد : تمامی قتل های استان در ایام گذشته به صورت صددرصدی کشف گردیده که برابر بررسی های صورت گرفته ، علل اصلی وقوع قتل را اختلافات فردی ،نزاع ، اختلافات مالی و ملکی و ضعف در نظارت والدین در سنین نوجوانی و جوانی عنوان کرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکارآگاهپرونده قتلاختلافات فردی
sedayezanjannews.ir/nx12923


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»