کد خبر: 13017
1403/07/17 - 11:8


مدیرکل پست استان زنجان:

۲۱۱ فروشگاه فعال در تجارت الکترونیک با پُست زنجان همکاری می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: تعداد ۲۱۱ فروشگاه فعال در حوزه تجارت الکترونیک با پست این استان در زمینه‌های فروش محصولات کشاورزی، صنایع دستی و پوشاک همکاری دارند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ جواد رسولی مدیرکل پست استان زنجان افزود: در راستای ارسال محصولات راهبردی و حمایت از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات کشاورزی و بومی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ تن زیتون و فرآورده‌های آن توسط پست شهرستان طارم قبول و از طریق شبکه پستی در کشور توزیع شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر کشاورزان، چندین فروشگاه اینترنتی هم مشتری دائمی تجارت الکترونیک پُست در ارسال زیتون و فرآورده‌های آن هستند و با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینه‌های ارسال توسط پست جمهوری اسلامی ایران، شمار این فروشگاه‌ها رو به افزایش است.

رسولی اظهار کرد: شبکه گسترده مویرگی، یکی دیگر از نقاط قوت شرکت ملی پست است که مورد توجه صاحبان کسب و کار و فروشگاه‌های اینترنتی قرار گرفته است و توانسته آنها را به صورت مستقیم به مشتریان‌ خود در سراسر کشور متصل کند.

وی خاطرنشان کرد: حذف واسطه‌گری و رشد و توسعه اقتصاد روستا از دیگر پیامدهای مثبت همکاری پست با کشاورزان در ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان است.

مدیرکل پست زنجان با اشاره به عملکرد ۶ ماهه این اداره کل در استان افزود: طی نیمه نخست امسال شمار مرسولات وارده به استان یک میلیون و ۳۲۶ هزار و ۸۳۴ مورد و مرسولات صادره از استان به تعداد ۹۱۰ هزار و ۴۷۲ مورد بود.

رسولی اظهار کرد: در زمان حاضر ۶۸ دفتر پیشخوان خدمات دولتی، ۱۴ دفتر پستی دولتی، ‌۲۱۵ نمایندگی توزیع روستایی و چهار دفتر ICT روستایی در سطح استان در زمینه ارائه خدمات پُستی به شهروندان فعالیت دارند

منبع/ ایرنا

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاندفتر پستپیشخوان خدمات دولتیتجارت الکترونیک
sedayezanjannews.ir/nx13017


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»