کد خبر: 13034
1403/07/19 - 8:46


رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

توسعه اقتصادی استان در گرو حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع آنهاست

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه توسعه اقتصادی استان در گرو حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع آنها است گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال به وظایف خود عمل نمایند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حجت‌الاسلام فرجی برحق، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان، اظهار داشت: پارک علم و فناوری در انجام کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی صنعت نساجی را یاری کند. 
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای صنعتی نساجی استان تأمین مواد اولیه است، افزود: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی و متولی امر برای تأمین زمین و منابع آب برای کشت پنبه مساعدت کنند. 
وی با اشاره به اینکه استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه صنعت امری ضروری است، افزود: پارک علم و فناوری در راستای انجام کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی در حوزه صنعت به‌ویژه حوزه نساجی واحدهای صنعتی را یاری کند. 
فرجی‌ برحق با بیان اینکه هدف اصلی تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و تلاش برای رفع موانع تولید است، اذعان داشت: نگاه حمایتی مدیران دستگاه‌های اجرایی از واحدهای تولیدی و اشتغال در راستای رفع موانع و حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای صنعتی امری ضروری است. 
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در حوزه صنعت نساجی از استان‌های برتر و پیشرو در کشور است، افزود: تأمین زمین برای کشت پنبه برای تأمین مواد اولیه واحدهای نساجی استان با حمایت دستگاه‌های اجرایی و متولی امر محقق خواهد شد که این مصداق بارز حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی است.

منبع/ فارس

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانواحدهای نساجیواحدهای صنعتی و تولیدیکشت پنبه
sedayezanjannews.ir/nx13034


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»