کد خبر: 13108
1403/07/26 - 11:55


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خبرداد:

انجام ۶۶۸۶ بازدید طرح مفتاح الجنه در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال ۶۶۸۶ بازدید در قالب طرح مفتاح‌الجنه انجام شده است که دارای رشد ۱۳۹ درصدی نسبت به میزان تعهد این نهاد است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال ۶۶۸۶ بازدید در قالب طرح مفتاح‌الجنه انجام شده است که دارای رشد ۱۳۹ درصدی نسبت به میزان تعهد این نهاد است.

روح‌اله صالحی در جریان بازدید از مددجویان زنجانی، اظهار کرد: اجرای طرح مفتاح الجنه، شکل‌گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به نیازمندان می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مفتاح‌الجنه به صورت مستمر در طول سال اجرا می‌شود، اضافه کرد: خیران و مسئولان برای مشارکت در این طرح می‌توانند با کمیته امداد هماهنگی‌های لازم را انجام داده و در رفع نیازهای جامعه هدف سهیم شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اضافه کرد: میزان تحقق اجرای این طرح ۱۳۹ درصد بوده است.

صالحی با اشاره به حضور ۲۷۷ مهمان در قالب خیران، مسئولان و حامیان در این طرح، گفت: میزان کمک‎‌های غیرنقدی طرح ۶۰ میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال و کمک های نقدی هم یک میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۲۹ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، اضافه کرد: این خانواده‌ها شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های زندانی، دانشجویان، دانش‌آموزان، خانواده‌های بد سرپرست نیازمند هستند.

منبع/ ایسنا

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکمیته امدادخانواده‌های بد سرپرستمفتاح الجنه
sedayezanjannews.ir/nx13108


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»