کد خبر: 133
1396/06/08 - 19:46


رئیس سازمان نظام پزشکی استان در آئین تجلیل از داروسازان مدیریت درمان استان:

نیازمند الگوسازی برای جامعه پزشکی هستیم

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان اداره‌کل تأمین اجتماعی استان، آئین تجلیل از جامعه پزشکان و داروسازان با حضور مدیران بیمه‌ای و درمانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر مدعوین در محل سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام حسین (ع) زنجان برگزار شد

پایگاه خبری صدای زنجان

در این مراسم مدیر درمان اداره‌کل تأمین اجتماعی استان ضمن تشریح خدمات سازمان گفت بعد از عملیاتی شدن حذف دفترچه‌های درمانی و اجرایی شدن طرح نظام ارجاع داخلی بیماران، اینک وارد فاز جدید خدمت رسانی به بیمه شدگان عزیز هستیم.

محمدی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید و فعالیت جدی سازمان در قالب نهضت IT  گفت ظرف دو ماه آینده پذیرش بیماران تامین اجتماعی در مراکز درمانی استان از طریق USSD  و اینترنتی امکان پذیر خواهد شد 0

در ادامه دکتر بابایی رئیس سازمان نظام پزشکی استان گفت: در حوزه پزشکی ما نیازمند کارها و بسترسازی های بسیاری هستیم که یکی از این موارد الگو سازی برای جامعه پزشکی است.

دکتر حسین بابایی با بیان اینکه پزشکان کارهای ارزشمندی را برای جامعه انجام داده اند،اظهارکرد: این افراد به عنوان الگو برای جامعه بشمار رفته و بسیاری از رفتارهای آنان الگو و ارزش برای اقشار جامعه هست.

وی تصریح کرد:جامعه پزشکی جامعه خلاقی است که در ۴۰ساله گذشته نخبگان را در مجموعه پزشکی جمع کرده ایم اما امروزه موضوع بازار کار و ظرفیت جامعه باید مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان ابراز کرد: ما هر زمانی به توفیق می رسیم که سازمان هر کاری که در زمین مانده را کمی کند و کارها به صورت منفعلانه انجام نشود و این بدین معنی است که قولهای داده شده به مردم جامعه عمل پوشیده شود.

این مقام مسئول عنوان کرد:در کمیت کار کردیم اما در مدیربت منایع به خوبی کار نکرده ایم و در حوزه پزشکی ما نیازمند کارها و بسترسازی های بسیاری هستیم که یکی از این موارد الگو سازی برای جامعه پزشکی است.

وی با بیان اینکه بیش از 200  کد اخلاقی نوشته شده است،عنوان کرد: متاسفانه عمق آموزشها ارائه شده کم شده است و باید ارتباط بین پزشک و مریض را به پزشکان آموزش دهیم.

بابایی اظهار کرد: در بحث اقتصاد سلامت مشکلی که وجود دارد عدم اعلام قیمت واقعی خدمات ارائه شده است که همین سبب شده است که مردم با هزینه واقعی خدمات ارائه شده آشنایی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه ما بدنبال اتحاد جامعه پزشکی هستیم،عنوان کرد: جامعه پزشکان نبابد در بین خود جبهه گیری داشته و خود را جدا از مردم بدانند و نباید جوری بگوییم که مردم در آن طرف میز و ما این طرف میز هستیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: ۴سال است که سازمان نظام پزشکی تعرفه ای اعلام نمی کند  و این به معنی آن است  که تعرفه ها توسط جامعه پزشکی ارائه نمی شود و باید در سیاستگذاری تعرفه ها،عدالت رعایت شود.

گفتنی است در پایان مراسم از90 تن از پزشکان و داروسازان نمونه بخش درمان مستقیم سازمان تجلیل و قدر دانی بعمل آمد

 

#  روزنامه صدای زنجان، جامعه ، رییس سازمان نظام پزشکی، تجلیل از دارو سازان

اقدام کننده: روزنامه صدای زنجان

sedayezanjannews.ir/nx133


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»