کد خبر: 1350
1398/08/13 - 9:20


سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان گفت:

ائتلاف اصول‌گرایان، بوی انحصار می‌دهد

کمک‌های مالی «حلال» را می‌پذیریم

پایگاه خبری صدای زنجان

لیلا محمدی- سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه این جبهه در مواجهه با دولت به هیچ عنوان سیاست تخریب را در پیش نگرفته است، تاکید کرد: ما در قبال کارها و اقدامات دولت منصف هستیم و در بسیاری از موارد عملکرد دولت را مثبت اعلام کرده‌ایم. در حال حاضر در وزارت راه و شهرسازی اتفاقاتی می‌افتد که جبهه پایداری انقلاب اسلامی از آن استقبال می‌کند.

رحیم نوری‌پور یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با تقدیر از اقدام وزیر مسکن و شهرسازی در حوزه مسکن‌ تاکید کرد: معتقدیم اگر آخوندی، وزیر پیشین راه و شهرسازی هم این پروژه را در پیش می‌گرفت قطعا قیمت مسکن به 300 برابر نمی‌رسید.

نوری‌پور با بیان اینکه مواضع جبهه پایداری انقلاب اسلامی در راستای منافع ملی است، اعلام کرد:  برجام یکی از انتقادها به عملکرد دولت بود. معتقدیم برجام میوه‌ای نداشت و دولت هم به این نکته رسید.

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه این جبهه در مواجهه با دولت به هیچ عنوان سیاست تخریب را در پیش نگرفته است، تاکید کرد: ما در قبال کارها و اقدامات دولت منصف هستیم و در بسیاری از موارد عملکرد دولت را مثبت اعلام کرده‌ایم.

وی در بخشی از اظهارات خود در مورد محل تامین منابع مالی برای فعالیت این جبهه در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در استان هیچ مساعدت مالی از هیچ ارگان، اشخاص یا دستگاهی برای جبهه پایداری انقلاب اسلامی وجود ندارد مگر اینکه این کمک‌ها از سوی تهران باشد. البته این کمک‌ها در مقایسه با هزینه‌های سایرین رقم قابل ملاحظه‌ای نیست.

کمک‌های مالی اگر حلال باشد می‌پذیریم

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان در پاسخ به سؤالی مبنی بر قبول کمک مالی از داخل استان توسط این جبهه ادامه داد: کمک‌های ما معنوی هستند. اگر این کمک‌ها را عرف جامعه مورد بپذیرد و به بیانی دیگر این کمک‌های مالی حلال باشد مشکلی برای قبول آن نداریم. 

نوری‌پور با اشاره به پیش رو بودن دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه گفت: معمولا احزاب سیاسی نامزدهای مدنظر خود را برای شرکت در انتخابات برمی‌گزینند، جبهه پایداری انقلاب اسلامی قبلا یا به صورت ائتلافی وارد انتخابات مجلس می‌شد یا ترجیح می‌داد به این مقوله ورود نکند از این رو فقط در انتخابات ریاست جمهوری ورود پیدا کرده و لیست اعضای مورد حمایت خود را اعلام می‌کرد اما در دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل حساسیت موضوع، قصد دارد با جدیت در سطوح ملی، استانی و شهرستانی ورود کند.

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان در مورد اهداف ورود به انتخابات این جبهه تصریح کرد: معتقدیم بسیاری از شعارهای اصلی انقلاب در اوایل پیروزی انقلاب و پس از آن همچنان بر زمین مانده است. استقلال، آزادی، اسلامیت جمهوریت و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه نمونه‌ای از این شعارها بود. البته پس از انقلاب شعارهای مربوط به اسلامیت و جمهوریت تحقق یافتند اما بسیاری هم پس از 40 سال مورد غفلت قرار گرفته است.

نوری‌پور پرهیز از اشرافی‌گری، دوری از تبعیض، مبارزه با اختلاس و ریشه‌کنی بیکاری و تاکید بر اشتغال را از موارد مهم جامعه اعلام کرد و گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نظر دارد برای به روی کار آمدن مجلس انقلابی و تخصصی جهت تحقق خواسته‌های آحاد جامعه به انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی ورود کند.

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان در تشریح برنامه‌های این گروه عنوان کرد: نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی فارغ از دیدگاه‌های سیاسی (فرقی نمی‌کند اصولگرا باشد یا اصلاح‌طلب) در درجه نخست باید اصلح باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه اینکه ستاد جبهه پایداری به دنبال انتخاب فرد اصلح بر اساس ۱۶ معیار شخص شده است، افزود: اعتقاد به امور دینی و پایبندی به آن، داشتن روحیه جهادی و انقلابی و تفکر بسیجی، کارآمدی و توان مدیریتی، داشتن برنامه برای توسعه کشور، استان و شهرستان، برخورداری از حسن شهرت، اعلام مواضع صریح و شفاف، داشتن انگیزه و خلاقیت، پرهیز از تجمل‌گرایی و پاک‌دستی اقتصادی از جمله ملاک‌های انتخاب گزینه مورد نظر به عنوان کاندیدای انتخابات است.

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه طبق ملاک‌های اعلامی پنج نفر اصلی از بین گزینه‌های مطرح شده، به عنوان نامزد انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: این افراد پس از تعیین صلاحیت انتخاب می‌شوند.

وی حضور حداکثری مردم را در انتخابات از اهداف جبهه پایداری دانست و ابراز امیدواری کرد منتخبان جبهه پایداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفندماه برگزار می‌شود، پیروز شوند.

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان با تاکید بر تعامل این جبهه با سایر گروه‌ها و احزاب، ادامه داد: در راستای تحقق این تعامل برنامه‌هایی برای این جبهه پیش‌بینی شده است.

اگر با شورای ائتلاف اصولگرایان به توافق نرسیم، مستقل می‌شویم

نوری‌پور در پاسخ به سؤال صدای زنجان مبنی بر تصمیمات اتخاذ شده برای رهبری جبهه، از تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان در کشور و استان‌ خبر داد و گفت: این شورا در سطح شهرستان‌ها هم تشکیل می‌شوند، هر چند اگر جبهه پایداری در روش‌ها با شورا به توافق نرسد، اقدام به معرفی نامزدهای انتخابات به صورت مستقل می‌کند.

وی ادامه داد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان به لحاظ آرمانی و راهبردی با شورای ائتلاف اصولگرایان دارای اشتراکاتی است و تفاوت‌ها مربوط به روش‌هاست.

 سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان شایسته‌سالاری را گزینه اصلی جبهه پایداری در انتخاب افراد اصلح برای کاندیدا شدن در انتخابات پیش رو عنوان و تاکید کرد: «خوبان را به جای خویشان انتخاب می‌کنیم» به عنوان شعار این جبهه انتخاب شده است، چرا که انتخاب افراد اصلح و معرفی به مجلس به حل مشکلات کمک خواهد کرد.

متهم نمی‌کنم اما بوی انحصار در ائتلاف اصولگرایان به مشام می‌رسد

نوری‌پور اضافه کرد: چندین بار با شورای ائتلاف اصولگرایان صحبت کرده‌ایم نمی خواهم آنان را به انحصارگرایی متهم کنم اما بوی انحصار از این ائتلاف به مشام می‌رسد.

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه هم حکومت و هم قانون با فساد مخالف‌اند، تاکید کرد: اعتقادی به اظهارات برخی‌ها که می‌گویند فساد سیستمی است نداریم، ما می‌گوئیم فساد شبکه‌ای است، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در تلاش است با حضور قوی در دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعتماد مردم را با اتخاب خوب نامزدها به دست آورد.

دوست داریم در مجلس یازدهم جزو اکثریت باشیم

وی با بیان اینکه جبهه پایداری انقلاب اسلامی تا به امروز به کثریت نماینده را در مجلس نداشته است، اضافه کرد: تعداد کمی از نمایندگان این جبهه در مجلس حضور داشتند اما این نمایندگان با تعداد کم صدای رساتر و قوی‌تری داشته‌اند و ما تقریبا از اکثریت این نمایندگان هیچ ایرادی ندیده‌ایم.

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانجبهه پایداریرحیم نوری‌پورانتخابات مجلس یازدهم
sedayezanjannews.ir/nx1350


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»