کد خبر: 15519
1404/04/04 - 11:4


صدای مخاطبان

بی‌صدا_نباشیم

پایگاه خبری صدای زنجان

صدای_مخاطبان

سلام وقتتون بخیر

پیگیری قیمت برنج با کیه ؟چرا انقد افزایش قیمت داشته ؟کسی نیست پیگیری کنه ؟برنج فروشیای امیرکبیر لطفا بفرمایید اونهمه برنج یهو غیب شده؟ بعضی از مغازه دارها هم روغن‌هارو قایم کردن و با قیمت بالاتر میفروشند ناظران کجایند؟

 بی‌صدا_نباشیم     



صدای_مخاطبان

سلام

ضمن سپاس از زحمات شما که در این شرایط جنگی به انتشار اخبار درست و دیدگاه ها و پیشنهاد های به حق مردم می پردازید،

پیشنهاد می کنم شرکت رجا هزینه بلیط های خریداری شده توسط مردم رو که با توجه به شرایط عادی کشور خریداری نمودند و الان تغییراتی در شرایط زندگی مردم همانند تعویق کنکور و ... پیش آمده بدون کسر مبالغ استرداد کنند و کمک مردم کنند. با تشکر مجدد      

بی‌صدا_نباشیم     

 


صدای_مخاطبان

سلام

ضمن سپاس از زحمات شما که در این شرایط جنگی به انتشار اخبار درست و دیدگاه ها و پیشنهاد های به حق مردم می پردازید

پیشنهاد می کنم شرکت رجا هزینه بلیط های خریداری شده توسط مردم رو که با توجه به شرایط عادی کشور خریداری نمودند و الان تغییراتی در شرایط زندگی مردم همانند تعویق کنکور و ... پیش آمده بدون کسر مبالغ استرداد کنند و کمک مردم کنند. با تشکر مجدد    

بی‌صدا_نباشیم     

 

 

صدای_مخاطبان

سلام و عرض ادب

کاش از نانوایی گلشهر، فاز ۳ ، روبروی آپارتمان .... بازدید بشه

اندازه نون ، یک سوم وزن طبیعی اش هست .

خدا به دادمون برسه ، جنگ اصلی اینجاست!

بی‌صدا_نباشیم     

 

 


 صدای_مخاطبان

سلام و وقت بخیر

متاسفانه در برخی موارد گویا صنف پیگیر شکایات نانوایی نیست! من به شخصه چندین مرتبه تخلف بربری نبش مسجد ....(چهارراه امیرکبیر)رو به صنف اطلاع دادم ولی هیچ کاری انجام ندادن.

این واحد بربری پز،بربری هارا به قیمت های بالاتر از نرخ مصوب به مردم محله عرضه می‌کند.اگر عابر رهگذر باشد هر بربری رو به نرخ قیمت دلبخواه ۵_۶_۴تومن هم فروخته

کارت خوان در اختیار مردم نیست و خودشون کارت می‌کشند و همیشه بجای ۲عدد ۳عدد می‌کشند بلکه هم بیشتر

پخت بربری رو زودتر تموم میکنن و نون مثلا شیر مال می پزن که نرخ آن رو هم یه چیز اعلام میکنن و یه چیز دیگه تو کارت میکشن.

بارها و بارها این مسئله رویت شده بهشون گوشزد هم کردیم و در نهایت میگن ببخشید اشتباه شد

اشتباه برای ۱بار ۲بار جا داره ولی کاری که این واحد انجام می‌دهد دائمی و همیشگیه متاسفانه.       

بی‌صدا_نباشیم     

 


 صدای_مخاطبان

من یکی از مشتریان بانک آینده هستم. همه روزه کارت خوان این بانک در مغازه ام را مورد استفاده قرار می دهم. چند روز پیش به علت اختلال؛ کارکردم به حسابم منتقل نشده بود که از این بابت نگران بودم اما خداراشکر امروز صبح همه مبالغ به حسابم انتقال یافت. باتشکر از مسئولان بانکی استان و کشور    

بی‌صدا_نباشیم     

 

 

 صدای_مخاطبان

باسلام وخسته نباشید.من در منطقه سیلاب زندگی میکنم که پررفت و آمده وچندین بار هم با واحد رسیدگی شهرداری تماس گرفتم بابت زباله هایی که از داخل کوچه ها بن بست به سر کوچه جمع میشه  وپرسنلشون نمیرن داخل کوچه و ورود حیوانات موذی وبوی بد مارو اذیت میکنه من ممنون میشم  چندین سطل زباله برای این منطقه تعبیه کنن متشکر اگه پیاممو در رسانه منتشر کنید       

بی‌صدا_نباشیم      

اقدام کننده: مسئول تحریریه

صدای زنجانصدای مردمصدای مخاطب
sedayezanjannews.ir/nx15519


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»