کد خبر: 15784
1404/05/01 - 10:58


راه‌اندازی اپلیکیشن«چشم شهروند» در شهرداری زنجان

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان از راه‌اندازی اپلیکیشن اندرویدی «چشم شهروند» به‌عنوان بستری نوین برای مشارکت شهروندان در ارتقای کیفیت خدمات شهری خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان از راه‌اندازی اپلیکیشن اندرویدی «چشم شهروند» به‌عنوان بستری نوین برای مشارکت شهروندان در ارتقای کیفیت خدمات شهری خبر داد.

مهدی عبادتی، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان  از راه‌اندازی اپلیکیشن اندرویدی «چشم شهروند» به‌عنوان بستری نوین برای مشارکت شهروندان در ارتقای کیفیت خدمات شهری خبر داد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان با اشاره به اهمیت نقش نظارت عمومی در بهبود فضای شهری افزود: با نصب اپلیکیشن چشم شهروند، شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا نارسایی شهری، مورد مربوطه را همراه با تصویر و موقعیت مکانی دقیق ثبت و گزارش کنند که این گزارش‌ها به صورت مستقیم به واحدهای تخصصی مرتبط در شهرداری ارجاع داده می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

وی افزود: برای تسهیل در ارتباط با شهرداری، شهروندان می‌توانند از سه روش اپلیکیشن چشم شهروند، تماس مستقیم با سامانه ۱۳۷ و مراجعه به وب‌سایت شهرداری زنجان و ورود به بخش سامانه ۱۳۷ اقدام به گزارش مشکلات کنند.

عبادتی تأکید کرد: در هر یک از روش‌های فوق، شهروندان پس از ثبت گزارش، یک کد رهگیری دریافت خواهند کرد تا از روند رسیدگی به موضوع مطلع شوند.سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان افزود: اپلیکیشن چشم شهروند گامی مؤثر برای تحقق شهر هوشمند، شهروند هوشیار است و ما از همه شهروندان دعوت می‌کنیم با استفاده از این ابزار، در مدیریت و نگهداری بهتر شهر سهیم باشند.وی یادآور شد اپلیکیشن چشم شهروند در کافه بازار و سایت شهرداری زنجان در دسترس همشهریان محترم قرار دارد.

 منبع/ فارس

اقدام کننده: مسئول تحریریه

صدای زنجانشهرونداپلیکیشن چشم شهروندکافه بازار
sedayezanjannews.ir/nx15784


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»