کد خبر: 1699
1399/01/30 - 15:19


مدیرکل بیمه سلامت استان:

زنجان در ابتلا به کرونا وضعیت بحرانی ندارد

مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به این‌که زنجان در ابتلا به کرونا به مرحله بحرانی نرسیده است، گفت: در حال حاضر ظرفیت تخت‌های بیمارستانی گنجایش بیماران کرونایی را دارد

پایگاه خبری صدای زنجان

الهام احمدی- مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به این‌که زنجان در ابتلا به کرونا به مرحله بحرانی نرسیده است، گفت: در حال حاضر ظرفیت تخت‌های بیمارستانی گنجایش بیماران کرونایی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان خدیجه ابراهیم‌خانی با اشاره به این‌که اگر تعداد تخت‌های بیمارستانی دولتی جوابگوی بیماران مبتلا به کرونا نبود از بیمه سلامت تقاضای استفاده از تخت‌های بیمارستان بهمن می‌شد که تاکنون درخواستی در این زمینه نداشتیم.

وی با بیان این‌که در روزهایی که کادر درمانی و بیمارستان‌ها با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند بیمه سلامت قوانین خود را شناور کرده و سختگیری نمی‌کند، بیان کرد: بیمه سلامت در کنار علوم پزشکی بوده و همراهی لازم را با تصمیمات و تدابیر آن‌ها دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان با تأکید بر این‌که مدیریت خوبی در استان برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در حال انجام است، تصریح کرد: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی گنجایش بیماران کرونایی را داشته و این نشان می‌دهد که فعلاً به مرحله بحرانی نرسیدیم.

وی با بیان این مطلب که در وضعیت فعلی نیز بیماران خاص تحت پوشش 100 درصدی بیمه سلامت قرار دارند، افزود: این بیماران مستثنی از شرایط در نظر گرفته شده برای دیگر بیمه‌شدگان هستند.

ابراهیم‌خانی خاطرنشان کرد: بیماران خاص می‌توانند از خدمات درمانی بخش دولتی و یا خصوصی استفاده کنند از طرفی روند تأییدیه برخی از داروهایی که نیاز به تأیید داشت نیز تسهیل شده است.

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبیمه سلامت زنجانخدیجه ابراهیم‌خانیآمار کرونا در زنجان
sedayezanjannews.ir/nx1699


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»