کد خبر: 1754
1399/02/10 - 10:50


ساماندهی وانتی‌ها به شرط احداث بازارچه در هر منطقه

معاون شهردار زنجان در پاسخ به عدم ساماندهی میوه‌فروشان کنار اتوبان 22 بهمن با وجود آغاز بکار بازارچه میوه و تره بار پارک رجائی گفت: نیاز مردم منطقه با احداث یک بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره‌بار تأمین نمی‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان/ معاون شهردار زنجان در پاسخ به عدم ساماندهی میوه‌فروشان کنار اتوبان 22 بهمن با وجود آغاز بکار بازارچه میوه و تره بار پارک رجائی گفت: نیاز مردم منطقه با احداث یک بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره‌بار تأمین نمی‌شود.

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری- تحلیلی صدای زنجان با اشاره به این‌که برای تأمین نیاز مردم باید حدود 30 بازارچه میوه‌ تره‌بار در تمامی نقاط شهر داشته باشیم، ابراز کرد: تا زمانی که با احداث این بازارچه‌ها نیاز شهروندان به صورت کامل برآورده نشود دست‌فروشان و وانتی‌های عرضه‌کننده میوه و تره‌بار در جوار اتوبان را داریم.

وی با بیان این‌که در وضعیت کنونی تنها اقدامی که شهرداری برای ساماندهی این میوه‌فروشان جوار اتوبان می‌تواند انجام دهد جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای عابران و خودروهای سواری است، بیان کرد: در حال حاضر بازارچه میوه تره‌بار پارک رجائی نیز ضمن تأمین نیاز همشهریان از استقرار وانتی‌ها و دست‌فروشان در آن محل و ایجاد مزاحمت برای تردد خودروهای عبوری نیز جلوگیری کرده است.

به گفته معاون خدمات شهری شهردار زنجان ایجاد یک بازارچه به طور یقین نیاز منطقه را تأمین نمی‌کند از همین رو فعلاً دست‌فروشان و وانتی‌های عرضه‌کننده میوه و تره‌بار نیز در آن منطقه فعالیت دارند.

احمدی با بیان این‌که هدف از ایجاد بازارچه‌های محلی عرضه محصولات با قیمت مناسب به شهروندان است، تصریح کرد: در حال حاضر 8 بازارچه میوه و تره‌بار در شهر زنجان فعال است.

وی با تأکید بر این‌که بازارچه میوه‌ و تره‌بار نواب صفوی در مرحله احداث و تکمیل است، بیان کرد: بازارچه میوه‌ و تره‌بار در ورودی گلشهر نیز با مشارکت بخش خصوصی در مرحله احداث قرار دارد./ ا.ا

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجاناتوبان 22 بهمنمیوه فروشانبازارچه میوه و تره بار پارک رجائی
sedayezanjannews.ir/nx1754


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»