کد خبر: 1789
1399/02/14 - 10:11


توزيع رايگان 26000 ماسك بین شهروندان هیدج

با همكاري مركز شهيد چمران و همت تعاوني كفش هيدج 26 هزار ماسك به صورت رايگان در بين خانواده‌های این شهر توزيع شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان/ با همكاري مركز شهيد چمران و همت تعاوني كفش هيدج 26 هزار ماسك به صورت رايگان در بين خانواده‌های این شهر توزيع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی مركز آموزش فني و حرفه اي شهيد چمران ابهر و خرم دره،  مجيد معيني ، رئیس مركز چمران با اشاره به اهمیت مقابله با ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از شیوع بيشتر آن در میان شهروندان، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان زنجان، تولید ماسک در این مجموعه بحالت انبوه رسيده كه تعداد 26 هزار ماسك رايگان بين مردم توزيع شده و به حول قوه الهی در روزهای آتی  و تا پايان كرونا به صورت رایگان  اين توليدات در اختیار شهروندان منطقه قرار خواهد گرفت.

معيني در ادامه افزود،  لوازم بهداشتی از جمله مواد ضد عفوني كننده ،ماسک و دستکش،دغدغه بهداشتی شهروندان منطقه بوده كه برای مقابله با ویروس کرونا و ممانعت از شیوع آن، موجب شد تا این مركز بفكر تولید تعداد قابل توجهی از ماسک را در دستور کار خود قرار دهد.

وی همکاری  همه مردم عزيز برای مقابله با شیوع این بیماری را ضروری دانست و افزود: مركز بين كارگاهي آموزش فني و حرفه اي تعاوني كفش در یک فضای ایزوله و کاملا بهداشتی با استفاده از امکانات موجود به تولید ماسک پرداخته تا بخشی از دغدغه بهداشتی شهروندان، برطرف گردد.اين فعاليت همچنان ادامه خواهد داشت.

معيني با تاکید بر لزوم توجه به مناطق کم برخوردار برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: مركز آموزش فني و حرفه اي شهيد چمران  پس از تولید ماسک، آنها را با اولویت محلات کم برخوردار منطقه بین مردم به صورت رایگان توزیع می‌کند.


صدای زنجانمركز آموزش فنی و حرفه ای شهيد چمران ابهر و خرم درهتوزیع ماسککرونا
sedayezanjannews.ir/nx1789


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»