کد خبر: 1801
1399/02/14 - 16:31


تمدید فرصت دریافت معاینه فنی خودروها و گواهینامه‌های منقضی شده

رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح، خودروهای فاقد معاینه فنی تا پایان ماه مبارک رمضان جریمه نخواهند شد

پایگاه خبری صدای زنجان

رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح، خودروهای فاقد معاینه فنی تا پایان ماه مبارک رمضان جریمه نخواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از مرکز فرماندهی اطلاع‌رسانی استان زنجان، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح، خودروهای فاقد معاینه فنی تا پایان ماه مبارک رمضان جریمه نخواهند شد.

وی افزود: این موضوع شامل گواهینامه‌های رانندگی منقضی اعتبار نیز می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: با وجود این تدابیر که در راستای پیشگیری از تجمع افراد و شیوع ویروس کرونا اتخاذ شد، به هموطنان عزیز توصیه می‌شود به مرور و در فرصت موجود نسبت به مراجعه به مراکز معاینه فنی و دفاتر پلیس 10 برای دریافت معاینه فنی و تمدید گواهینامه‌های رانندگی خودشان که منقضی اعتبار شده، اقدام کنند.

سرهنگ شیرمحمدی افزود: استعلام قضائی توقیف و رفع توقیف سیستمی خودروها نیاز به مراجعه مردم به اداره پلیس راهور نبوده و از طریق سامانه ارتباط الکترونیک قوه قضائیه با پلیس راهور صورت می‌گیرد.

وی در خصوص تاریخ شروع آزمون‌های آئین‌نامه راهور اعلام کرد: بسترهای اخذ آزمون بر اساس پروتکل‌های طرح فاصله‌گذاری هوشمند فراهم شده و به محض اعلام از مراکز ذیصلاح، بدوا اطلاع‌رسانی و بصورت برنامه ریزی شده اخذ آزمون‌ها شروع خواهد شد.


صدای زنجانپلیس راهور استان زنجانمعاینه فنی خودرو
sedayezanjannews.ir/nx1801


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»