کد خبر: 1871
1399/02/17 - 11:25


آغاز تغییرات مدیریتی در شهرداری زنجان با امضای حکم شهردار از سوی وزیر کشور؛

رقبای شهردار معاونش شدند

بعد از امضای حکم حبیب ملائی یگانه توسط وزیر کشور از صبح امروز تغییرات مدیریتی در برخی از معاونت‌های شهرداری زنجان انجام شد که رقبای یگانه در تصدی سمت شهرداری زنجان، بر صندلی معاونت‌های این نهاد تکیه دادند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- بعد از امضای حکم حبیب ملائی یگانه توسط وزیر کشور از صبح امروز تغییرات مدیریتی در برخی از معاونت‌های شهرداری زنجان انجام شد که رقبای یگانه در تصدی سمت شهرداری زنجان، بر صندلی معاونت‌های این نهاد تکیه دادند.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان، طبق تغییرات انجام شده در برخی از معاونت‌های شهرداری، طی حکمی از سوی حبیب ملایی یگانه شهردار زنجان ، محمد همتیان در حالی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان شد که پیش از این رقیب یگانه برای تصدی پست شهرداری زنجان بود.

در تغییر دیگری طی حکمی از سوی حبیب ملایی یگانه شهردار زنجان، سعید عباسی سرپرست معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان شد. سعید عباسی نیز از رقبای حبیب یگانه برای تصدی پست شهرداری زنجان بود.

شهردار زنجان پیش از این در مصاحبه‌ای به تغییرات در حوزه‌های مختلف از رده کارشناسی تا مدیران ارشد اشاره داشته و عنوان کرده بود که به دنبال کارآمدی مجموعه و چابک‌تر کردن آن و تقویت سیستم مدیریتی و غلبه بر نقاط ضعف در شهرداری است./ ا.ا

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانشهرداری زنجانمعاونت خدمات شهری شهرداری زنجانمعاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx1871


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»