کد خبر: 1973
1399/02/21 - 13:48


کاهش 67 درصدی تصادفات منجر به فوت

رئیس پلیس راهور استان از کاهش 67 درصدی فوتی‌های ناشی از تصافات درون شهری در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس پلیس راهور استان از کاهش 67 درصدی فوتی‌های ناشی از تصافات درون شهری در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به این‌که فروردین ماه امسال یک نفر بر اثر تصادف در محورهای درون شهری جان خود را از دست داده است، اظهار کرد: این میزان در فروردین ماه سال گذشته سه نفر بود که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 67 درصدی را در تصادفات منجر به فوت شاهد بودیم.

وی با بیان این‌که در مجموع تصادفات درون شهری منجر به فوت و جرحی در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است، افزود: فروردین ماه سال گذشته 38 مورد تصادفات درون شهری به ثبت رسیده بود که امسال این میزان 35 مورد گزارش شد که کاهش 8 درصدی را شاهد بودیم.

رئیس پلیس راهور استان از افزایش تصادفات منجر به خسارت در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی با بیان این‌که شیوع بیماری کرونا و موضوع قرنطینه تأثیری در ترافیک شهری و ترددها نداشت از همین رو نمی‌توان گفت کاهش 67 درصدی فوتی‌های ناشی از تصافات درون شهری نیز ارتباط مستقیمی با شیوع این بیماری داشته است.

به گفته سرهنگ شیرمحمدی در ایام قرنطینه نیز ترددهای درون شهری در جریان بود و در روزهای پایانی به اوج خود رسید و شاهد ترافیک سنگین در برخی از محورها بودیم.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت آموزش درست رانندگی کردن در جامعه عنوان کرد: به منظور تحقق این امر امسال باید برنامه‌ریزی‌های اصولی و عملی لازم انجام شود./ ا.ا

 

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانپلیس راهور استانکاهش تصادفات منجر به فوت
sedayezanjannews.ir/nx1973


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»