سامانه تلفنی ۱۴۱ با هدف پاسخگویی به هموطنان به صورت استانی توسط اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای استان زنجان راه اندازی شد
پایگاه خبری صدای زنجان-
سامانه تلفنی ۱۴۱ با هدف پاسخگویی به هموطنان به صورت استانی توسط اداره کل راهداری
وحمل ونقل جادهای استان زنجان راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی
صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای استان
زنجان، درمراسمی با حضور حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری
و حمل و نقل جادهای، اعضای هیأت عامل و معاونین این سازمان و مدیران استانها آیین رونمایی از سامانه
پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در اداره کل راهداری و
حمل و نقل جادهای استان زنجان، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
مدیرکل راهداری وحمل نقل جادهای
استان زنجان دراین مراسم گفت: امکان ارتباط بااپراتورهای استان درسامانه ۱۴۱ فراهم
شده ومخاطبین میتوانند برای اطلاع از وضعیت راههای استان واعلام رخدادهای جادهای
با اپراتورهای مرکزارتباط برقرارکنندکه این امکان قبلاً فقط برای ارتباط باپراتورهای
مرکزمدیریت راههای کشورفراهم بود.
عبدالحسین علی اکبری افزود:
اعلام وضعیت راهها, آب وهوای مسیرها, اعلام انسدادیامحدودیتها راهها, ثبت شکایات
دررابطه باخرابی رویههای راههای کشور, ثبت شکایات مسافران حمل ونقل عمومی وثبت
شکایات رانندگان بخش حمل ونقل عمومی ازجمله قابلیتهای این سامانه است.
وی مزایای این سامانه را کاهش
چشمگیر حجم انتظار تماسگیرندگان با اپراتور در شرایط خاص جوی و بحران بیان داشت و
گفت: افزایش کیفیت, دقت و سرعت پاسخگویی به تماسگیرندگان, قابلیت انتقال تماسها
به ستاد وسایراستانهای معین, اطلاعیابی مستقیم مسئولان راهداری و حملونقل جادهای
استان از مشکلات و رسیدگی درکمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری و
اهتمام مسئولان در خصوص اطلاعیابی از آخرین
وضعیت راههای حوزه استحفاظی و رخدادهای جادهای برای پاسخگویی دقیق و سریع به هموطنان
از مزایای این سامانه است.
انتهای پیام