سامانه تلفنی 141 با هدف پاسخگویی به هموطنان به صورت استانی توسط اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای استان زنجان راه اندازی شد
پایگاه خبری صدای زنجان-
سامانه تلفنی 141 با هدف پاسخگویی به هموطنان به صورت استانی توسط اداره کل راهداری
وحمل ونقل جادهای استان زنجان راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی
صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای استان
زنجان، درمراسمی با حضور حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری
و حمل و نقل جادهای، اعضای هیأت عامل و معاونین این سازمان و مدیران استانها آیین رونمایی از سامانه
پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در اداره کل راهداری و
حمل و نقل جادهای استان زنجان، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
مدیرکل راهداری وحمل نقل جادهای
استان زنجان دراین مراسم گفت: امکان ارتباط بااپراتورهای استان درسامانه 141 فراهم
شده ومخاطبین میتوانند برای اطلاع از وضعیت راههای استان واعلام رخدادهای جادهای
با اپراتورهای مرکزارتباط برقرارکنندکه این امکان قبلاً فقط برای ارتباط باپراتورهای
مرکزمدیریت راههای کشورفراهم بود.
عبدالحسین علی اکبری افزود:
اعلام وضعیت راهها, آب وهوای مسیرها, اعلام انسدادیامحدودیتها راهها, ثبت شکایات
دررابطه باخرابی رویههای راههای کشور, ثبت شکایات مسافران حمل ونقل عمومی وثبت
شکایات رانندگان بخش حمل ونقل عمومی ازجمله قابلیتهای این سامانه است.
وی مزایای این سامانه را کاهش
چشمگیر حجم انتظار تماسگیرندگان با اپراتور در شرایط خاص جوی و بحران بیان داشت و
گفت: افزایش کیفیت, دقت و سرعت پاسخگویی به تماسگیرندگان, قابلیت انتقال تماسها
به ستاد وسایراستانهای معین, اطلاعیابی مستقیم مسئولان راهداری و حملونقل جادهای
استان از مشکلات و رسیدگی درکمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری و
اهتمام مسئولان در خصوص اطلاعیابی از آخرین
وضعیت راههای حوزه استحفاظی و رخدادهای جادهای برای پاسخگویی دقیق و سریع به هموطنان
از مزایای این سامانه است.
انتهای پیام