کد خبر: 2033
1399/02/23 - 12:18


راه‌اندازی کلینیک حقوق کودک در زنجان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان راه‌ اندازی کلینیک حقوق کودک در زنجان را یکی از برنامه‌های پیش‌روی‌شان عنوان کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان راه‌ اندازی کلینیک حقوق کودک در زنجان را یکی از برنامه‌های پیش‌روی‌شان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان ، ماهرخ بلوری در کمیته صیانت از خانواده با تبیین برنامه‌های  دفتر متبوعش در سالجاری با اشاره به این‌که آماده دریافت پیشنهادات کاربردی در حوزه زنان، کودکان و خانواده هستیم، اظهار کرد: توانمند سازی و توان افزایی زنان، کودکان و خانواده بر اساس سند ویژه زنان و خانواده استان که در راستای برنامه ششم توسعه تدوین شده اولویت کاری ما قرار دارد.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ،تدوین فهرست اولویت‌های پژوهشی، توجه به زنان و دختران بازمانده از تحصیل، حمایت از زنان کارافرین براساس دستورالعمل‌ها و تفاهمنامه‌های موجود، توجه به زنان زندانی جرایم غیرعمد،تلاش برای فعالسازی کلینیک حقوق کودک، برنامه ریزی برای برگزاری کنگره سه هزار شهید از جمله برنامه‌های پیش روی این دفتر است.

بلوری با تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط زنان با رسانه خواستار حضور پررنگ‌تر نمایندگان بانوان حوزه‌های مختلف با رسانه‌های جمعی شد.

وی اطلاع‌رسانی عملکرد نهادهای مختلف در حوزه زنان را خواستاد شد و گفت: اطلاع‌رسانی سبب ایجاد امید و پاسخگویی به پرسش‌های مخاطبان می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری زنجان همچنین با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید برای ارتقا پست بانوان شاغل در ادارات ابراز کرد: سهم زنان شاغل استان از پست‌های مدیریت ۱۳.۱۱ درصد است،  میانگین سنی مدیران زن ۴۵  سال و رشد ۳۲ درصدی در یکسال اخیر است.

مدیر کل امور زنان و خانواده گفت: کرونا با وجود هزینه‌های انسانی و اقتصادی، دستاوردهای مثبنی نیز به همراه داشت که مهمترین آن، افزایش مسئولیت  و مشارکت مردم استان در امور حمایتی، مالی، خدماتی، تولیدی، اطلاع رسانی، درمانی و غیره بوده است./ ا.ا 

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجاناستانداری زنجاناداره کل دفتر امور بانوان و خانوادهکلینیک حقوق کودک
sedayezanjannews.ir/nx2033


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»