کد خبر: 2069
1399/02/24 - 15:59


ساخت ۲۸۰ مسکن مددجویی از محل زکات در زنجان

از محل پرداخت زکات ۲۸۰ مسکن مددجویی، ۳۲۱ کمک هزینه ازدواج و همچنین ساخت سرویس بهداشتی از محل پرداخت زکات انجام شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- از محل پرداخت زکات ۲۸۰ مسکن مددجویی، ۳۲۱ کمک هزینه ازدواج و همچنین ساخت سرویس بهداشتی از محل پرداخت زکات انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان و به نقل از کمیته امداد استان زنجان، هدایت صفری گفت: در راستای ترویج پرداخت زکات یک هزار و ۷۳۱ دقیقه برنامه در صدا و سیمای زنجان تولید شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در استان زنجان و تحقق ۱۰۲ درصدی آن گفت: این امر نشان از همگرایی و انسجام در عمل به این واجب ستودنی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: در استان ۳۸ پروژه در از محل زکات اجرایی شد که شامل پل معبر و حوزه علمیه و مرمت بود که چهار مورد آن مربوط به شهرستان زنجان و از محل مساجد است.

صفری همچنین از جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: طبق آمار ۵۰ درصد از مبلغ زکات جمع‌آوری شده مربوط به زکات فطره بود و مابقی نیز در حوزه زکات مستحب و واجب بود که ۱۱۳ درصد تحقق داشت.

وی با بیان اینکه برای امسال نیز ۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زکات در استان زنجان سهم تعیین شده است، اضافه کرد: در تلاش هستیم که این میزان تعیین شده را برای استان تحقق بخشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها به عنوان زکات گفت: تحقق بالای زکات در نتیجه همکاری همه مودیان، روحانیون، فرمانداران و بخشداران رخ داده است.

صفری ادامه داد: سال گذشته از محل پرداخت زکات ۲۸۰ مسکن مددجویی، ۳۲۱ کمک هزینه ازدواج و همچنین ساخت سرویس بهداشتی از محل پرداخت زکات انجام شد.

انتهای پیام


صدای زنجانکمیته امداد استان زنجانساخت مسکن مددجوییزکات
sedayezanjannews.ir/nx2069


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»