کد خبر: 2076
1399/02/25 - 9:56


ساخت مسکن برای 48 خانوار دو معلول

به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده تاکنون برای 48 خانوار دو معلول در این شهرستان مسکن ساخته شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده تاکنون برای 48 خانوار دو معلول در این شهرستان مسکن ساخته شده است.

عصمت نصیری در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به افتتاح یک واحد مسکن مددجوی دو معلول در ماه ضیافت الهی اظهار کرد: برای ساخت مسکن مددجویی مبلغ 36 میلیون تومان برای خانواده دو معلول روستایی و 60 میلیون تومان برای خانوار دو معلول شهری وام بلاعوض از سوی بهزیستی پرداخت می‌شود و تاکنون برای 48 خانوار دو معلول در این شهرستان مسکن ساخته شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از توزیع 340 بسته غذایی به ارزش 85 میلیون تومان در بین اقشار کم درآمد و جامعه هدف بهزیستی خبر داد و افزود : ارزش هر بسته غذایی 250 هزار تومان و در سه مرحله توزیع شده است .

نصیری با بیان این‌که 45 خیر در پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی مشارکت داشتند، بیان کرد: کمک‌های مردمی نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف و به‌ویژه معلولان تحت پوشش و آسیب دیدگان از کرونا دارد .

این مسئول با بیان این‌که 4 کارگاه خیاطی معلولان ،مددجویان و زنان سرپرست خانوار با اختصاص خط تولید خود به تولید ماسک، روزانه بیش از 5 هزار ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می‌دهند، عنوان کرد: با مشارکت خیران بسته‌های بهداشتی شامل مواد شوینده و گندزدا نیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خریداری شده و توسط مددکاران در اختیار مددجویان قرار داده می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در پویش همدلی مؤمنانه تأکید کرد: اقشار مختلف مردم و خیران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره‌ حساب‌  210291434525011 و شماره کارت 5029081015902386 مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان خدابنده به این امر خداپسندانه اختصاص دهند./ ا.ا

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجاناداره بهزیستی شهرستان خدابندهساخت مسکن
sedayezanjannews.ir/nx2076


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»