کد خبر: 2136
1399/02/28 - 9:27


توزیع 3500 بسته معیشتی بین کارگران زنجان

مسئول سازمان بسیج کارگری استان زنجان گفت: 3 هزار و 500 بسته غذایی توسط بسیج کارگری تهیه و بین گروه‌های هدف کارگری توزیع شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مسئول سازمان بسیج کارگری استان زنجان گفت: 3 هزار و 500 بسته غذایی توسط بسیج کارگری تهیه و بین گروه‌های هدف کارگری توزیع شده است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، یحیی احمدی  اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر زندگی، بسیاری از افراد بسیج کارگری نیز همچون سایر گروه‌ها در زمینه کمک به پیشگیری از این بیماری و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان زنجان با اشاره به اینکه در مرحله نخست کمک مومنانه 3 هزار و 500 بسته غذایی توسط بسیج کارگری توزیع شده است، عنوان کرد: در این زمینه از ظرفیت شرکت‌ها استاده شده است.

وی ادامه داد: شرکت ایران ترانسفو، سیمان خمسه، مینو و غیره در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط بسیج کارگری همکاری و همراهی لازم را داشتند.

احمدی با بیان اینکه تا عید فطر نیز مرحله بعدی توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط سازمان بسیج کارگری انجام می‌شود، بیان کرد: این توزیع ویژه گروه کارگری خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع این بسته‌ها براساس شناسایی انجام شده و برای کارگران فصلی و نیازمند خواهد بود، گفت: پیش‌بینی می‌شود، 2 هزار بسته معیشتی برای این افراد تهیه شود.

انتهای پیام


صدای زنجانسازمان بسیج کارگری استان زنجاناداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجانتوزیع بسته معیشتی
sedayezanjannews.ir/nx2136


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»