کد خبر: 2161
1399/02/28 - 15:48


ثبت 300 کودک دارای حامی در زنجان

معاون بهزیستی استان: کودکانی که نیاز به یاری خیرین دارند و در خانواده زندگی می‌کنند با استفاده از طرح حامی به خیری معرفی و شماره حسابی برای آنها ایجاد می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون بهزیستی استان با اشاره به حمایت خیرین و حامیان از 300 کودک گفت: کودکانی که نیاز به یاری خیرین دارند و در خانواده زندگی می‌کنند با استفاده از طرح حامی به خیری معرفی و شماره حسابی برای آنها ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان از توزیع بیش از 4 هزار  بسته مواد غذایی به ارزش800 میلیون تومان  در بین گروه های آسیب پذیر و مددجویان بهزیستی خبر داد و افزود : از شروع ماه رمضان و اجرای پویش همدلی مومنانه بسته های ارزاق و سایر لوازم بهداشتی مورد نیاز افراد واجد شرایط تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد .

نعمت ملکی افزود : امسال به علت شیوع ویروس کووید 19و آسیب دیدگی بیشتر اقشار ضعیف و دوری از تجمعات، پویش استانی همدلی مومنانه راه اندازی شده تا خیران و نیکوکاران عزیز سفره های خود را درقالب سبدهای غذایی یا وجه نقد به سفره مددجویان بهزیستی متصل کنند.

وی با اشاره به مشارکت کارکنان بهزیستی در کنار سایر خیران در تهیه بسته های مواد غذایی عنوان کرد: در این پویش بیش از 150 خیر مشارکت داشته و بسته های معیشتی  در بین جامعه هدف توزیع شده است.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی با بیان اینکه بهزیستی یکی از مسیرهای مطمئن برای خدمات رسانی به قشر آسیب‌پذیر و نیازمند است که مردم خیر استان می توانند با اهداء نذورات خود به این نهاد موجبات بهره مندی جامعه هدف بهزیستی از این کمک ها را فراهم آورند، تاکید کرد: طرح ضیافت مهربانی، طرح شکرانه سلامت و طرح حامی از طرح حای مهم بهزیستی بوده که همه ساله در ماه مبارک رمضان به منظور دستگیری از اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر به اجرا در می آید .

ملکی با اشاره به حمایت خیرین و حامیان از 300کودک خاطر نشان کرد: کودکانی که نیاز به یاری خیرین دارند و در خانواده زندگی می کنند با استفاده از طرح حامی به خیری معرفی و شماره حسابی برای آنها ایجاد می شود که کمک های خیران به آن واریز می شود و با توجه به این طرح معاونت مشارکتهای مردمی مشخصات تمامی کودکان و شماره حسابی به اسم کودک ایجاد کرده و در اختیار فرد حامی قرار می دهد که ماهانه  و یا سالانه مبلغی به حساب آنها واریز می گردد که امسال نیز 23 کودک مورد حمایت قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد  تصریح کرد: خیرین می توانند نذورات و کمک های خود را به حساب 210091434524111 نزد بانک توسعه تعاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی 5029081010321806 واریز کنند.

انتهای پیام


صدای زنجانسازمان بهزیستی استان زنجانمعاونت مشارکت‌های مردمیحامی کودکان
sedayezanjannews.ir/nx2161


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»