کد خبر: 2271
1399/03/01 - 9:34


تقدیر نماینده ولی فقیه از اقدامات هلال احمر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ، از اقدام جمعیت هلال احمر در خصوص تهیه و توزیع بسته های غذایی و معیشتی برای خانوارهای کم برخودار در سطح این استان قدردانی کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از اقدام جمعیت هلال احمر در خصوص تهیه و توزیع بسته های غذایی و معیشتی برای خانوارهای کم برخودار در سطح این استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، آیت اله علی خاتمی روز چهارشنبه در آیین توزیع بسته های غذایی و معیشتی جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: از جمعیت هلال احمر، خیرین بزرگوار، بویژه داوطلبان که در هلال احمر توانستند بیش از یک هزار و 300 بسته غذایی را تهیه و تامین کنند.

وی تاکید کرد: تهیه این تعداد بسته های غذایی و معیشتی لبیک به ندای امام المسلیمن در کمک های مومنانه محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  گفت: در زمان حاضر و همزمان با ماه مبارک رمضان دولت و آحاد مختلف مردم و خیرین دست در دست هم داده و کمک های خود را به  دست نیازمندان می رسانند.

 آیت اله خاتمی تاکید کرد: ملت خیر همواره در کارهای خداپسندانه و دست گیری از مستمندان پیشقدم  بوده اند و این اقدام خود را ثابت کرده‌اند.

 وی ابراز کرد: خداوند متعال برای همه کسانی که در راه خیر و کمک به همنوعان در تلاش هستند، پاداشی خیر عنایت کند.

آغاز توزیع بسته های معیشتی و غذایی در استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و حضور مسئولان استانی و فرمانداران و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

سبدهای غذایی معیشتی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شامل 2 عدد روغن، رب گوجه فرنگی، سه عدد کنسرو ماهی، 2 بسته شکر، یک بسته حبوبات، ماکارونی و سویا هرکدام پنج بسته، چای، برنج یک کیسه 10 کیلویی و یک قوطی شیرینی خشک بود.

انتهای پیام


صدای زنجاننماینده ولی فقیه در استان زنجانجمعیت هلال احمر استان زنجانتوزیع بسته‌های غذایی و معیشتی
sedayezanjannews.ir/nx2271


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»