کد خبر: 2278
1399/03/01 - 10:37


دستگاه قضایی زنجان؛ مکلف به حمایت از واحدهای تولیدی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان: دستگاه قضایی این استان خود را مکلف به حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی و کمک به برطرف کردن موانع پیش روی تولید می‌داند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: دستگاه قضایی این استان در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، خود را مکلف به حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی و کمک به برطرف کردن موانع پیش روی تولید می‌داند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محسن کرمی در بازدید از شرکت پدیده شیمی قرن (تولیدکننده انواع ژل ضدعفونی‌کننده و خانواده مواد شوینده و پاک‌کننده) در شهرک صنعتی نوآوران زنجان از مدیرعامل این شرکت در خصوص سرمایه‌گذاری در زنجان و فراهم کردن فرصت اشتغال مستقیم برای ۶۰۰ نفر قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: دادگستری زنجان، مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی را بررسی کرده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در قوه قضائیه، تلاش می‌شود تا حمایت‌های مناسبی در این زمینه صورت پذیرد.

کرمی افزود: به‌خصوص این شرکت که در حمایت از کارگر، عدم تعدیل نیرو، در اولویت قرار دادن استفاده از زنان سرپرست خانواده و پیشگیری از وقوع حوادث کاری با بهره‌گیری از نو آوری‌های خاص، تولید داخلی و استفاده از تصفیه‌خانه به‌روز، موفق بوده مورد حمایت ویژه دستگاه قضایی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با بیان اینکه حمایت از شعار سال به عنوان جهش تولید، یک تکلیف شرعی است، گفت: اینکه شخص رهبر انقلاب به موضوع تولید داخل، ورود کرده و در واقع ناجی صنعت کشور بودند لذا در این راستا همه باید به وظیفه و تکلیف شرعی خود عمل کنیم.

وی اظهار کرد: فعالیت چنین شرکت‌های تولیدی و ایجاد اشتغال و استفاده ۹۵ درصدی از کارگران بومی، اقدامی ارزشمند بوده و حمایت از این شرکت‌ها و تلاش برای رفع موانع تولید، یک وظیفه است که دادگستری کل استان زنجان در این راستا با جدیت و اقتدار به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان در ادامه در جلسه مشترک با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیرعامل و کارشناسان شرکت شیمی قرن در خصوص رفع مشکلات این شرکت حضور یافت.

وی گفت: مشکل تامین برق شرکت برای افزایش و ایجاد خط تولید باید مرتفع شود لذا وظیفه حاکمیت برای رفع مشکل برق شرکت شیمی قرن این است که برق را در ورودی شرکت تحویل دهد و هدف از بازدید نیز حل این موانع است.

در پایان این جلسه و پس از بازدید دادستان زنجان و ورود وی به موضوع، مشکل تامین برق شرکت با توافق طرفین برطرف و مقرر شد اقدامات و پیگیری لازم در اسرع وقت به عمل آید.

انتهای پیام


صدای زنجاندادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجانواحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادیموانع تولید
sedayezanjannews.ir/nx2278


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»