کد خبر: 2281
1399/03/01 - 11:15


آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد در زنجان

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد در استان زنجان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد در استان زنجان خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری فارس، حسین میرزایی اظهار کرد: ثبت‌نام مدارس شاهد 1400-1399 از امروز آغاز می‌شود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: درخواست می‌شود از مراجعه حضوری به مدارس شاهد خودداری شود.

وی ثبت‌نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 1400-1399 را دو مرحله‌ای خواند و افزود: این دو مرحله شامل پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام قطعی است.

میرزایی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir اقدام به ثبت‌نام کنند، اضافه کرد: متقاضیان با وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه و تکمیل فرم امتیازبندی پیش ثبت نام خود را انجام داده و کد رهگیری دریافت می‌کنند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه با پایان مرحله پیش ثبت‌نام متقاضیان مطابق ضوابط و امتیاز مکتسبه در لیست پذیرش مدارس قرار می‌گیرند، بیان کرد: در این مرحله از اولیا برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه دعوت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول خرداد تا 17 خرداد خواهد بود، ادامه داد: پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از اول تیرماه تا 14 تیرماه و همچنین پیش ثبت‌نام پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از پنجم تیر آغاز و تا 21 تیر انجام خواهد شد.

میرزایی تاکید کرد: مدیران مدارس و همچنین خانواده‌ها با رعایت حداکثری موارد بهداشتی ثبت‌نام دانش‌آموزان را طبق روال سال‌های گذشته در زمان‌های مقرر به انجام برسانند.

انتهای پیام


صدای زنجاناداره کل آموزش و پرورش استان زنجاناداره امور شاهد و ایثارگرانثبت نام مدارس شاهد
sedayezanjannews.ir/nx2281


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»