کد خبر: 2319
1399/03/03 - 15:19


اعمال محدودیت تردد از فردا 6 صبح

رئیس پلیس راهور زنجان از اعمال محدودیت‌های ترددی به مناسبت عید فطر در محورهای منتهی به مکان‌هایی که نماز عید فطر برگزار می‌شود خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس پلیس راهور زنجان از اعمال محدودیت‌های ترددی به مناسبت عید فطر در محورهای منتهی به مکان‌هایی که نماز عید فطر برگزار می‌شود خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به این‌که فردا به مناسبت عید فطر و برگزاری نماز عید فطر محورهای منتهی به مصلی و یک مسجد دیگر مسدود می‌شود، اظهار کرد: از فردا 6 صبح این اعمال محدودیت‌های تردد در شهر زنجان به اجرا در می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون دو مکان مصلی نماز جمعه و یک مسجد در نیک‌سازان برای برگزاری نماز عید سعید فطر در نظر گرفته شده و به پلیس راهور برای اتخاذ تدابیر ویژه ترافیکی اعلام شده است.

به گفته این مسئول از فردا 6 صبح لاین شرقی و غربی میدان رسل به سمت تقاطع تا پایان اقامه نماز مسدود بوده و شهروندان امکان تردد در مسیرهای منتهی به مصلی را ندارند.

رئیس پلیس راهور عنوان کرد: از صبح فردا تردد تمامی خودروها از تقاطع تربیت، تقاطع دارالقرآن، تقاطع خیابان سوم کوچمشکی به سمت میدان رسل ممنوع بوده و رانندگی که محدودیت ترافیکی اعلام شده را نادیده بگیرند اعمال قانون می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: نمازگزارانی که با خودروهای شخصی به محل اقامه نماز عزیمت می‌کنند می‌توانند خودروهای خود را در پارکینگ مصلی نماز جمعه پارک کنند./ ا.ا

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانپلیس راهور زنجانمحدودیت‌های ترافیکی
sedayezanjannews.ir/nx2319


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»