کد خبر: 2326
1399/03/03 - 19:56


کیفیت هوا کاهش می‌یابد

مدیر کل هواشناسی استان زنجان: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، گرد و غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا، رگبار خفیف باران و رعد و برق به ویژه در ساعات بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه از پدیده‌های جوی استان خواهد بود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیر کل هواشناسی استان زنجان: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، گرد و غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا، رگبار خفیف باران و رعد و برق به ویژه در ساعات بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه از پدیده‌های جوی استان خواهد بود.

به گزارش فارس، رسول همتی از اعلام رنگ هشدار زرد (برای آگاهی) در وضعیت جوی استان خبر داد و اظهار کرد: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، رگبار باران و رعد و برق، گرد و غبار از پدیده‌های جوی این شرایط جوی محسوب می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان زمان آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان را بعدازظهر شنبه اعلام و تصریح کرد: این سامانه تا پایان روز دوشنبه در سطح استان فعال خواهد بود.

وی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به ویژه در ساعات بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه گرد و غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا، رگبار خفیف باران و رعد و برق به ویژه در ساعات بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه از پدیده‌های جوی این وضعیت جوی خواهد بود.

همتی با بیان اینکه منطقه اثر پدیده جوی مورد اشاره اغلب مناطق استان زنجان خواهد بود، ادامه داد: آسیب به تأسیسات مرتفع شهری و روستایی به سبب وزش باد شدید از خطرات احتمالی این پدیده جوی است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با توصیه به مردم برای پرهیز از حضور در فضاهای باز و تردد از کنار ساختمان‌های نیمه کاره و فرسوده و درختان خشکیده افزود: لازم است، تمهیدات لازم در بناهای نیمه کاره برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی در اثر وزش باد اتخاذ شود.

انتهای پیام


صدای زنجاناداره کل هواشناسی استان زنجانوضعیت آب و هوا
sedayezanjannews.ir/nx2326


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»