کد خبر: 2408
1399/03/07 - 16:45


تعریف دقیق برای صدور هرگونه مجوز

به گفته استاندار زنجان صدور هرگونه مجوز باید تعریف دقیقی داشته باشد تا متقاضیان، تفسیر دیگری از این موضوع نداشته باشند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته استاندار زنجان صدور هرگونه مجوز باید تعریف دقیقی داشته باشد تا متقاضیان، تفسیر دیگری از این موضوع نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز (۷ خرداد) در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری و آمایش سرزمین استان زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات موجود در طرح‌ها که امروز با شکایت مواجه شده، به دلیل این بوده که در گذشته به‌رغم وجود ابهام به تصویب رسیده و امروز مدعی پیدا کرده است.

این مسئول ادامه داد: این‌گونه موارد باید مورد توجه دستگاه‌ها و دبیرخانه کارگروه‌ها قرار گیرد، زیرا وقت و انرژی زیادی صرف می‌کند و در خصوص مسائل پیش‌ آمده در حسین‌آباد شهرستان ابهر ضمن اجرای قانون باید صرفه و صلاح مردم نیز در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به پنجره واحد سرمایه‌گذاری، افزود:  پنجره واحد سرمایه‌گذاری در امر سرمایه‌گذاری، نوع سرمایه‌گذاری، نیاز استان و نظم‌دهی برای صدور مجوزها مسئله مهمی است که این طرح، مورد توجه معاون اول رییس‌جمهور قرار گرفته و از وزارت امور اقتصادی و دارایی خواسته شده که استان‌های دیگر نیز از تجارب استان زنجان در این زمینه بهره‌مند شوند.

حقیقی با تاکید بر حل مشکلات فعالیت پنجره واحد سرمایه‌گذاری، تصریح کرد: عملکرد دستگاه‌های مختلف در پنجره واحد سرمایه‌گذاری از جلسات بعدی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه می‌شود تا مشکلات و مسائل موجود را برطرف کنند. همه تلاش مدیریت استان بر این است تا کارهایی که به صرفه و صلاح مردم است، اجرا شود.

استاندار زنجان یادآور شد: اتفاقات نامطلوبی در گذشته در صدور مجوزها افتاده است، به طوری که مجوز مربوطه برای یک یا چند مورد کاربری اخذ شده اما هنگام بازرسی، مشخص شده که هر کاری غیر از فعالیت اصلی مندرج در مجوز در آن مکان انجام می‌شود که این کار منجر به وقوع تخلف شده است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، خاطرنشان کرد: صدور هرگونه مجوز باید تعریف دقیقی داشته باشد تا متقاضیان، تفسیر دیگری نداشته و در همان رشته اصلی فعالیت کنند. مسائل اجتماعی نیز باید در صدور مجوزها مورد توجه جدی قرار گرفته و الزامات منطقی در سیستم شهری پیش‌بینی شود.

انتهای پیام


صدای زنجاناستانداری زنجانصدور مجوز
sedayezanjannews.ir/nx2408


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»