کد خبر: 2428
1399/03/10 - 14:14


سارقان در کمین ساختمان‌های نیمه کاره

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان‌های نیمه کاره از آنان خواست تا موارد ایمنی برای جلوگیری از سرقت اموال خود را رعایت کنند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان‌های نیمه کاره از آنان خواست تا موارد ایمنی برای جلوگیری از سرقت اموال خود را رعایت کنند.

سرهنگ ایرج خانی‌پور اظهار کرد: شناسايی و دستگیری سارق سابقه‌دار ساختمان‌های نیمه کاره با 27 فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمدره انجام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در تشریح این پرونده عنوان کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان خرمدره ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را که دارای اعتیاد و سابقه سرقت بوده شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

سرهنگ ‌خانی‌پور بیان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به 27 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره همراه با یک متهم اعتراف و پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آن‌ها خواست تا ضمن استفاده از نگهبان برای مراقبت از اموال خود، پس از اتمام ساعت کار از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند./ 942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسرقتجانشین فرمانده انتظامی زنجانسرهنگ ایرج خانی‌پور
sedayezanjannews.ir/nx2428


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»