کد خبر: 3512
1399/03/19 - 11:16


دستگیری 8 سوداگر مرگ در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح پاک سازی مناطق آلوده و دستگیری 8 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح پاک سازی مناطق آلوده و دستگیری 8 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی با اشاره به این‌که  طرح ارتقای امنيت اجتماعی پاک‌سازی مناطق آلوده با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هدف افزايش احساس امنيت و آرامش فردی و اجتماعی، پاسخگویی به مطالبات مردمی در شهرستان خدابنده اجرا شد.

این مسئول با بیان این‌که در طول اجرای اين طرح  که با هماهنگی و همکاری دادستانی شهرستان در چند نقطه از خدابنده انجام شد، تصریح کرد: تعداد 8 نفر سوداگر مرگ فروشنده مواد مخدر دستگیر و 2 کیلو و 19 گرم انواع مواد مخدر کشف که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خدابنده خاطرنشان کرد: پديده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

وی در ادامه از دستگیری 10 سارق و کشف 17 فقره سرقت نیز در شهرستان خبر داد و یادآور شد: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ در خدابنده، شناسایی و دستگيری سارقان با هدف پیشگیری و کنترل سرقت در دستور کار پليس قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به این‌که عوامل انتظامی با انجام تحقیقات پلیسی و فعال کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس، تعداد 10 سارق را شناسایی کردند، بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات جداگانه آن‌ها را دستگیر و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی انتقال کردند.

سرهنگ غنیمتی یادآور شد: در بازجویی‌های فنی از دستگیر‌شدگان 17 فقره سرقت شامل مزارع و باغات، منزل، خودرو، ساختمان نیمه کاره، قطعات و محتویات داخل خودرو و موتورسیکلت کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به این‌که معرفی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: با حذف زمينه‌های وقوع جرم، نصب امکانات ایمنی و بازدارنده، مانع از سرقت اموال خود شوند./۹۴۲

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسوداگران مرگنیروی انتظامی خدابندهسرهنگ محسن غنیمتی
sedayezanjannews.ir/nx3512


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»