کد خبر: 3530
1399/03/21 - 12:29


دستگیری 3 متخلف استخراج غیرمجاز بیت‌کوین در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان از شناسایی متهمان استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در شهرستان ماهنشان خبر داد و به دستگیری 3 متخلف در این زمینه اشاره کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان از شناسایی متهمان استخراج غیرمجاز  ارز دیجیتال  در شهرستان ماهنشان  خبر داد و به دستگیری 3 متخلف در این زمینه اشاره کرد.

سرهنگ هادی نوروزی با اشاره به این‌که ماموران انتظامی شهرستان ماهنشان در پی اطلاع از طریق منابع و مخبرین مبنی بر این‌که تعدادی از فعالان پرورش ماهی در سطح شهرستان اقدام به تهیه و استقرار دستگاه ماینر (بیت کوین) در مزارع خود کردند، اظهار کرد:  این افراد به صورت مخفیانه وغیرمجاز اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کردند.

وی با بیان این‌که به محض دریافت اطلاعات، رسیدگی موضوع  در دستور کار قرار  پلیس قرار گرفت، بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل فعالیت متهمان 21 دستگاه تولید و استخراج ارز غیر مجاز کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان به تعداد متخلفانی که در این امر دست داشتند اشاره کرد و یادآور شد: 3 نفر متخلف در این پرونده شناسایی شده و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی با تأکید بر اين‌که برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد، عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند./ 942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانفرمانده انتظامی شهرستان ماهنشانسرهنگ هادی نوروزیاستخراج بیت کوین
sedayezanjannews.ir/nx3530


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»