کد خبر: 3685
1399/04/14 - 12:47


پاسخ شهردار زنجان به عدم پرداخت اضافه کاری کارگران عمرانی شهرداری مناطق یک و دو:

پرداخت حقوق در شهرداری مثل قبل ممنوع است

عدم پرداخت اضافه‌کاری‌ها و مشکلات پیش آمده در این زمینه به دلیل ممنوعیتی است که سازمان بازرسی اعمال کرده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- شهردار زنجان در توضیح گلایه‌های کارگران عمرانی برخی از مناطق شهرداری در مورد عدم پرداخت اضافه‌کاری‌ها به ممنوعیت پرداخت حقوق به رویه گذشته از سوی سازمان بازرسی اشاره داشته و به حل این مشکل در ماه‌های آینده با اصلاحات انجام شده در بودجه اشاره کرد.

حبیب یگانه امروز در نشست ویدئو کنفرانسی خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال صدای زنجان در مورد عدم پرداخت اضافه‌کاری به کارگران عمرانی شهرداری به ویژه مناطق یک و دو و نیز گلایه‌های نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری به پایین بودن حقوقشان اظهار کرد: این را قبول داریم که پرداختی‌ها در شهرداری پایین بوده و تابع نظام پرداختی‌ها نیست از همین رو در سال‌های گذشته رویه‌ای برای جبران کمبود پرداختی‌ها در نظر گرفته شده بود و انجام می‌شد ولی سازمان بازرسی این شیوه پرداختی را ممنوع کرده است.

وی با بیان این‌که عدم پرداخت اضافه‌کاری‌ها و مشکلات پیش آمده در این زمینه به دلیل ممنوعیتی است که سازمان بازرسی اعمال کرده است، افزود: با ارائه لایحه اصلاحی بودجه به شورای شهر امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد حل این مشکلات در پرداختی‌ها باشیم.

شهردار زنجان با تأکید بر این‌که براساس بخش‌نامه ابلاغی سال گذشته مجوز ارتقا 10 تا 12 درصدی حقوق‌ها را داشتیم در حالی که امسال میزان حقوق‌ها در حدود 20 تا 22 درصد رشد داشته است، بیان کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی باید فروردین ماه امسال به میزان یک دوازدهم بودجه را پرداخت کنیم که همین عامل سبب بروز مشکلاتی در پرداخت اضافه‌کاری‌ها شده است.

به گفته این مسئول در بخشی از لایحه اصلاح بودجه که به شورا ارائه شده است موضوع دیون نیز ذکر شده که در صورت تصویب امیدواریم شاهد حل مشکلات در پرداخت اضافه‌کاری‌ها و ترمیم و اصلاح حقوق‌های پرداختی کارکنان شهرداری همانند سال‌های گذشته باشیم./ 942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشهردار زنجاناضافه کاری های شهرداریحبیب الله ملایی یگانه
sedayezanjannews.ir/nx3685


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»