کد خبر: 3776
1399/04/29 - 11:8


۲۴ هزار ماسک در بین رانندگان زنجانی توزیع شد

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: تاکنون ۲۰ هزار عدد ماسک یکبار مصرف و چهار هزار عدد ماسک قابل شستشو در بین رانندگان تاکسی و اتوبوس این استان توزیع شده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: تاکنون ۲۰ هزار عدد ماسک یکبار مصرف و چهار هزار عدد ماسک قابل شستشو در بین رانندگان تاکسی و اتوبوس این استان توزیع شده است.

 فرهاد رفیعی روز یکشنبه اظهار کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا، شهرداری زنجان نیز برای گروه‌های هدف تحت پوشش به ویژه رانندگان حمل و نقل درونشهری و تاکسی ها تدابیر لازم را اتخاذ کرده است.

وی اضافه کرد: بر این مبنا این سازمان برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کوید ۱۹ به توزیع ماسک در بین گروه‌های هدف اقدام کرد که این روند همچنان ادامه دارد.

رفیعی با اشاره به اینکه در زمان حاضر ۸۰ دستگاه اتوبوس درونشهری این شهرداری نسبت جابجایی مسافران مبادرت می کنند، ادامه داد: بر این مبنا همه اتوبوس های درون‌شهری شهرداری زنجان از زمان شیوع ویروس کرونا، پس از اتمام ساعت کاری و تا آخرین وسیله نقلیه توسط افراد متولی امر مورد ضدعفونی قرار می گیرند که در این خصوص نگرانی وجود ندارد.

به گفته، رفیعی اتوبوس ها ۲ بار در روز" صبح و عصر" در پایانه های حمل ونقل محلول پاشی و ضدعفونی می شوند و علاوه بر آن ضدعفونی تاکسی های درون‌شهری نیز اهمیت زیادی دارد که در این ارتباط به انجام این کار اقدام می شود.

وی اظهار داشت: پیش از این نیز آموزش های لازم از قبیل استفاده از ماسک و دستکش به رانندگان تاکسی درون‌شهری زنجان ارایه شده که همکاری این قشر زحمتکش در پیشبرد برنامه های سازمان برای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار تاثیر گذار است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: ۲ هزارو ۵۰۰ تاکسی نیز در شهر زنجان تردد می کنند که طبق اعلام دادستانی در صورت استفاده ناوگان حمل و نقل " تاکسی  و اتوبوس " از مسافر بیشتر مبتنی بر پروتکل‌های بهداشتی تذکر لازم داده شده و در صورت بی توجهی وسیله توقیف خواهد شد.

وی از شهروندان خواست در اتوبوس ها فاصله اجتماعی را رعایت کنند و هنگام استفاده از تاکسی هم ماسک زده و بیش از سه نفر سوار تاکسی نشوند. شهر زنجان به عنوان مرکز استان چهار منطقه شهرداری دارد./ایرنا/

انتهای پیام

اقدام کننده: س.س

صدای زنجانکرونارانندگان تاکسیتوزیع ماسک
sedayezanjannews.ir/nx3776


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»