کد خبر: 3826
1399/05/04 - 13:13


مطیع ستاد کرونا برای ممنوعیت ذبح دام در عید قربان، هستیم

معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: ممنوعیت ذبح دام برای عید قربان، بستگی به مصوبه ستاد کرونا دارد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: ممنوعیت ذبح دام برای عید قربان، بستگی به مصوبه ستاد کرونا دارد.

محمد همتیان اظهار کرد: در ارتباط با ممنوعیت ذبح دام در شهر زنجان مطیع ستاد استانی کرونا هستیم و هر تصمیمی گرفته شود، اجرایی خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با بیان اینکه درباره تعطیلی آرامستان نیز مطابق تصمیم ستاد استانی کرونا عمل شد، اضافه کرد: با توجه به اینکه موضوع کرونا با بحث سلامتی شهروندان مرتبط است از همین رو تلاش می‌شود، همه تصمیمات شهری توسط ستاد استانی کرونا انجام شود.

وی با اشاره به اینکه طبق تصمیمات اتخاذ شده همه پارک‌های دارای حائل تعطیل است، اضافه کرد: اما پارک‌هایی که دارای فضای سبز بوده و بدون حائل است، مورد استفاده مردم است، هرچند که به شهروندان توصیه شده است که از وسایل بازی استفاده نکنند.

همتیان با بیان اینکه با همه اقدامات انجام شده، مهار شیوع ویروس کرونا نیازمند همکاری شهروندان است، تصریح کرد: از همین رو از شهروندان درخواست داریم که در این باره نکات بهداشتی را رعایت کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه شهرداری یکی از ارگان‌های اصلی در بحث کرونا به لحاظ مسئولیت این ارگان در نظافت و تمیزی شهر است، اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم همکاری بیشتری در امر مهار کرونا داشته باشند./فارس/

انتهای پیام


صدای زنجانذبح داممعاون خدمات شهری شهردار زنجانستاد کرونا
sedayezanjannews.ir/nx3826


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»