کد خبر: 3869
1399/05/07 - 15:50


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

سن بیماران مبتلا به ۲۵ تا ۲۹ سال رسیده است

فوتی‌های ناشی از کرونا روند صعودی دارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه سن ابتلا به کرونا نسبت به پیک قبلی در استان زنجان پایین آمده است، گفت: سن بیماران ابتلا به ۲۵ تا ۲۹ سال رسیده است.

علیرضا آرمانی‌کیا افزود: فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان زنجان روند صعودی دارد.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا در استان زنجان روند افزایشی دارد، گفت: فوتی‌های ناشی از کرونا در استان روند صعودی دارد و روزانه ۸ تا ۹ نفر براثر بیماری کرونا در استان زنجان فوت می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: جهش ویروس بیماری کرونا در استان زنجان بیشتر شده و این بیماری شناخته شده نیست.

وی با بیان اینکه تخت‌های آی سی یو در استان زنجان پر شده است و از شهروندان درخواست می‌شود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: بانوان نقش بسیار مهمی در زدن ماسک دارند و باید افراد خانواده را به زدن ماسک تشویق کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه بچه‌ها ناقلین قوی برای بیماری کرونا هستند و باید بهداشت فردی رعایت کرده و در تجمعات حتماً از ماسک استفاده شود، گفت: اگر امروز جلوی شیوع بیماری در استان گرفته نشود در فصل پاییز و زمستان روزهای سختی را خواهیم داشت و باید از امروز این بیماری را کاهش دهیم./مهر/

انتهای پیام


صدای زنجانکروناعلیرضا آرمانی‌کیافوتی‌های ناشی از کرونا
sedayezanjannews.ir/nx3869


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»