کد خبر: 3924
1399/05/12 - 10:27


فرماندار زنجان اعلام کرد:

بی‌توجهی به کرونا در حاشیه شهرها

هنوز در وضعیت قرمز هستیم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرماندار زنجان با تاکید براینکه همچنان وضعیت زنجان در شیوع بیماری کرونا در شرایط قرمز است گفت: متاسفانه مردم در حاشیه شهر‌ها کمتر به پروتکل‌های بهداشتی توجه می‌کنند.

رضا عسگری با اشاره به وضعیت استان زنجان در شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: در حال حاضر استان زنجان وضعیت خوبی ندارد و تعداد زیادی از بیماران که در آی سی یو بستری هستند وضعیت خوبی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: در حاضر وضعیت استان زنجان در شیوع بیماری کرونا قرمز بوده و این وضعیت همچنان نگران کننده است و برای بهبود وضعیت نیاز به همکاری مردم در رعایت پروتکلهای بهداشتی داریم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه هر چند که خیلی از مردم استفاده از ماسک را جدی گرفتند و استفاده از ماسک در ادارات نیز افزایش یافته است تاکید کرد: در مناطق حاشیه شهر زنجان و روستاها کمتر از ماسک استفاده می‌شود و این نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد.

وی ابراز کرد: برای مدیریت وضعیت موجود باید مردم با جدیت بیشتری پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند.

عسگری خاطر نشان کرد: کسانیکه از ماسک استفاده نمی‌کنند هم جان خود و هم سلامت خانواده خود را به خطر می‌اندازند.

وی با تاکید براینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری مراسمات عزاداری در ایام محرم دیداری هئیت‌های مذهبی داشتیم تصریح کرد: در این دیدار به همه هیئت‌ امنای تاکید شد که ضوابط و پروتکلهای بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا استان را در ایام محرم به صورت کامل رعایت کنند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه همه مراسمات مذهبی در ایام محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزاری خواهد شد عنوان کرد: این امر به همه هئیت های مذهبی ابلاغ و تاکید شده است.

وی خاطر نشان کرد: حضور در اجتماعات احتمال ابتلا به بیماری را افزایش می‌دهد و گاها شاهد حضور مردم در پارکها و اجتماعات هستیم که این موضوع سرعت شیوع بیماری کرونا را در جامعه افزایش می‌دهد./ موج‌رسا/ 940

انتهای پیام

اقدام کننده: س.س

صدای زنجانکروناحاشیه شهرهااستفاده از ماسک
sedayezanjannews.ir/nx3924


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»