کد خبر: 4025
1399/05/20 - 14:15


واکنش مدیرکل بیمه سلامت استان در مورد وضعیت همکاری بیمه سلامت با بیمارستان بهمن در صورت احتمال واگذاری سهام آن؛

همکاری بیمه سلامت با بیمارستان بهمن ادامه دارد

فرقی نمی‌کند سهام‌دار چه کسی باشد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل بیمه سلامت استان در مورد وضعیت همکاری بیمه سلامت با بیمارستان بهمن در صورت احتمال واگذاری سهام آن به ادامه همکاری‌شان با بیمارستان مذکور اشاره کرد.

خدیجه ابراهیم خانی، مدیرکل بیمه سلامت استان امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی بیمه سلامت در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط پیش آمده برای بیمارستان بهمن زنجان و احتمال واگذاری سهام آن، وضعیت قراردادهای بیمه سلامت با این بیمارستان و نحوه خدمات‌دهی به بیمه‌شدگان چگونه خواهد بود، اظهار کرد: بیمه سلامت همکاری خود را با بیمارستان بهمن طبق قرارداد منعقده ادامه داده و برای ما فرقی نمی‌کند که سهامدار چه کسی باشد. از طرفی بهمن تنها بیمارستان خصوصی زنجان است.

وی با تأکید بر این‌که بیمه سلامت بر قراردادهای خود متعهد بوده و طبق آن پیش می‌رود، مگر این‌که از سوی این بیمارستان خلف وعده‌ای شده یا این‌که بیمه سلامت نیز ایراداتی در خدمات‌دهی به بیماران مشاهده کرده و ناچار به تعلیق شود، بیان کرد: امیدواریم در فعالیت‌های بیمارستان بهمن خللی ایجاد نشود و همانند گذشته به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به توزیع کتابچه‌هایی در راستای توانمندسازی بیمه‌شدگان و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها این‌گونه عنوان کرد: از آنجایی که در حدود دو سوم جمعیت بیمه‌شده بیمه سلامت در استان را روستائیان و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر تشکیل می‌دهند از همین رو با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده با دانشگاه علوم پزشکی قرار بر این شده که در سال ۹۸ و ۹۹ کتابچه‌هایی با مضمون سبک زندگی سالم، تغذیه سالم، سلامت روان و غیره به صورت کتابخانه‌ای توزیع می‌شود.

به گفته این مسئول کتابچه‌های مذکور به صورت کتابخانه‌ای در اختیار بیمه‌شدگان قرار می‌گیرد و پس از مدتی پس گرفته شده و نتیجه طرح مورد ارزیابی قرار می‌گیرد./ 942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبیمارستان بهمنبیمه سلامتخدیجه ابراهیم‌خانی
sedayezanjannews.ir/nx4025


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»