کد خبر: 4053
1399/05/22 - 13:31


فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد:

کاهش ۲۵درصدی خودکشی در زنجان

در سرقت‌های خرد کاهش داشتیم و مجموع آن ۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد ولی در سایر سرقت‌های مهم به ویژه موتور سیکلت و اماکن خصوصی آمار افزایشی گزارش شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی خودکشی در ۴ ماهه امسال گفت: خوشبختانه شیوع کرونا سبب رشد تعداد خودکشی‌ها در زنجان نشده است.

سردار رحیم جهانبخش امروز در نشست خود با اصحاب رسانه استان در پاسخ به سوال پایگاه خبری صدای زنجان در مورد تعداد خودکشی‌های انجام شده در استان و فنس‌کشی پل مقابل دادگستری با اشاره به خودکشی‌های اوایل امسال در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه در ۴ ماهه امسال ۲۵ درصد در تعداد خودکشی‌های رخ داده در استان کاهش گزارش شده است از طرفی در مورد فنس‌کشی مقابل پل دادگستری نمی‌توانیم اظهارنظری کنیم چون شمشیر دولبه است و در صورت برداشتن این فنس نیز مشکلاتی به همراه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این‌که در ۴ ماهه امسال در حوزه وقوع جرائم آمار نسبتا مطلوبی داریم، بیان کرد:

در سرقت‌های خرد کاهش داشتیم و مجموع آن ۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد ولی در سایر سرقت‌های مهم به ویژه موتور سیکلت و اماکن خصوصی آمار  افزایشی گزارش شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان این‌که در مجموع سرقت‌های خرد و مهم افزایش ۹ درصدی را داریم که بخش مهمی از آن  ناشی از شیوع  کرونا بود، افزود: تا ۲۰ اردیبهشت نتوانستیم معتادان متجاهر را جمع‌آوری کنیم از همین رو بخش قابل توجهی از سرقت‌های انجام شده توسط معتادان متجاهر رخ داده است.

وی با بیان این‌که متاسفانه در زنجان کمپ ماده ۱۶ دولتی نداریم، خاطرنشان کرد: پس از اردیبهشت ماه با ایجاد دو کمپ معتادان متجاهر را توانستیم با همکاری دادستان جمع‌آوری کنیم.

سردار جهانبخش با تاکید بر این‌که در حوزه اعتیاد استان آلوده‌ای نیستیم ولی یک معتاد هم برای استان زیاد است، بیان کرد: بزرگترین مشکل در حوزه جمع‌آوری معتادان متجاهر نبود مکان و محل نگهداری از آن‌هاست وگرنه پلیس در طول ۴۸ ساعته می‌تواند تمامی معتادان متجاهر را جمع‌آوری کند.

وی با اشاره به این‌که د حوزه جمع‌آوری معتادان در ۴ ماهه ۱۳۲۷ نفر نگهدارنده و معتاد و بیش از ۸۸۹ نفر نیز معتاد تحویل کمپ داریم، افزود: ۲۶۰ نفر ظرفیت مجموع کمپ‌های ترک اعتیاد استان است./ ۹۴۲

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانفرمانده انتظامی زنجانسردار جهانبخشخودکشی
sedayezanjannews.ir/nx4053


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»